Hlavná navigáciaNavigácia kategóriíHlavný obsah
Jedna z prvých filiálok dm drogerie Markt v roku 1996 - v Bratislave, v Dúbravke.

Jedna z prvých dm predajní na Račianskej ulici v Bratislave.

dm Slovensko v skratke

Na Slovensku sme sa so značkou dm mohli prvýkrát stretnúť v roku 1995. História jej pôsobenia na našom trhu priniesla takmer v každom roku niečo zaujímavé. Prečítajte si príbeh dm na Slovensku.

1995 - 1999

  1. Prvé logo dm drogerie markt

    1995

    Prvé logo dm drogerie markt

  2. Pohľad na pôvodnú predajňu dm drogerie markt v roku 1998.

    1998

    Jedna z prvých predajní dm drogerie markt v Bratislave

  3. "Telegram cien",  predchodca dm Journal

    1999

    "Telegram cien" - predchodca dnešného dm Journal

Koniec zoznamu

1995

  • dm drogerie markt prichádza na Slovensko a vytvára novú sieť predajní drogérie.
  • 5. decembra 1995 - dm drogerie markt otvára svoju filiálku a centrálu v Bratislave na Pribišovej ulici. V centrále spoločnosti dm má v tom čase troch spolupracovníkov: p. Frantu, p. Molnárovú a p. Ulrichovú a dvoch konateľov: p. Podhradského a p. Fischera.

1996

  • 28. marca 1996 - dm drogerie markt otvára druhú filiálku v Bratislave, v Dúbravke. Na 1. porade vedenia vznikajú oddelenia Nákup, Orga a ISM. Prvou oblastnou manažérkou sa stáva p. Garaiová. V auguste sa centrála spoločnosti sťahuje na Račianske mýto.

1997

  • 1. októbra 1997 má dm drogerie markt otvorených už 8 filiálok a 50 spolupracovníkov. dm definuje stratégiu expanzie, teda otvárania nových filiálok: pre otvorenie predajní sa hľadajú výlučne veľmi dobre dostupné lokality, napríklad centrá miest a obchodné či nákupné centrá.

1998

  • Od roku 1998 ponúka dm drogerie markt už aj vlastné dm značky.
  • dm zavádza služby „Rozdiel je v nás", ktorými sa odlišuje od konkurencie.
  • Na dm predajniach spoločnosť inštaluje pokladnice IBM 4694 a zavádza dm tovarové hospodárstvo. 

1999

  • Ku koncu roka 1999 má dm drogerie markt už 24 filiálok a 125 spolupracovníkov.

2000 - 2009

  1. Zákaznícka karta dm active beauty svet plný výhod.

    2009

    Obľúbený zákaznícky program v novom šate: dm active beauty svet plný výhod

  2. Logo zákazníckeho program dm babybonus

    2002

    Unikátny program pre mamičky a ich bábätká - dm babybonus

  3. Centrála dm drogerie markt v bratislavskej časti Rača - Na pántoch.

    2004

    dm otávra centrálu v bratislavskej časti Rača - Na pántoch

  4. Logo dm drogerie markt.

    2008

    dm dostáva nový slogan: „Tu som človekom, tu nakupujem"

Koniec zoznamu

2000

  • Spoločnosť dm drogerie markt mení svoje logo - markíza v logu sa mení na vlnu. Zároveň sa stáva dynamickejšou a viac zákaznícky orientovanou spoločnosťou.
  • Mení sa aj vzhľad predajní - sú modernejšie zvnútra aj zvonka.
  • Otvára sa vlastný centrálny sklad v Bratislave.
  • Sortiment výrobkov dm dopĺňa o novú dm značku alverde NATURKOSMETIK, ktorá ponúka prírodnú kozmetiku vyrobenú zo surovín z kontrolovaného ekologického poľnohospodárstva.

2001

  • dm má už 33 filiálok a 208 spolupracovníkov. 

2002

  • Spoločnosť dm spúšťa ako prvá na Slovensku unikátny program pre mamičky a ich bábätká - dm babybonus.

2003

  • dm drogerie markt má 44 filiálok a 256 spolupracovníkov. Zariadenie filiálok získava nového dodávateľa, spoločnosť Assman.

2004

  • dm oslavuje otvorenie 50. filiálky. Otvára novú centrálu a centrálny sklad v bratislavskej mestskej časti Rača - Na pántoch, kde centrála sídlila do konca roka 2024. Vzniká oddelenie controllingu a mení sa obchodný rok.

2005

  • Na jar tohto roku oslavuje dm 10 rokov pôsobenia na Slovensku. Sortiment obohacuje značka s-he stylezone určená pre mladé ženy, ktoré chcú byť vždy o krok napred. Vzniká oddelenie marketingu.

2006

  • dm uvádza na trh exkluzívnu dm značku bio produktov Alnatura.
  • Vernostný zákaznícky program dm active beauty Svet plný výhod sa stáva každodennou súčasťou života v dm.
  • Spoločnosť zavádza stratégiu dlhodobo nízkych cien garantovaných na minimálne 4 mesiace, čím zákazníkom šetrí čas aj peniaze.

2007 

  • dm zavádza program SAP Retail, vďaka čomu sa zefektívňuje práca mnohých oddelení. Prináša novú filozofiu, v popredí ktorej stoja ľudia a ich zdravie.
  • Spoločnosť sa začína viac sociálne angažovať a prichádza s kampaňou Ľahší život.

2008

  • V marci mením dm slogan v logu. Spojenie „Vedia čo potrebujem, preto tu nakupujem" nahrádza ešte stále aktuálne „Tu som človekom, tu nakupujem".
  • Zavedením eura ako novej platobnej meny, ktorá nahradila slovenskú korunu, sa završuje dlhé mesiace príprav všetkých spolupracovníkov dm.
  • V tomto roku prebieha jedna z najvýznamnejších aktivít, projekt Ľahšie to ide ľahšie, ktorého hlavným cieľom je vrátiť šport do škôl.
  • Zakladá sa oddelenie personálneho rozvoja.

2009 

  • dm inovuje populárny zákaznícky program dm active beauty Svet plný výhod. Fialová kartička sa stáva súčasťou mnohých peňaženiek.
  • Do prevádzky vstupuje nový centrálny sklad v Senci, ktorý ponúka viac ako 10 000 m skladovej plochy.
  • dm drogerie markt získava renomované ocenenie Zlatý dukát 2009, ktoré udeľuje odborný časopis „Moderní obchod".

2010 - 2020

  1. dm drogerie markt vm Košiciach otvorila v roku 2010 svoju 100. predajňu.

    2010

    dm v Košiciach otvorila svoju 100. predajňu

  2. Spustenie projektu dm Veselé zúbky v roku 2012.

    2012

    Zrodil sa úspešný program pre deti Veselé zúbky

  3. Prvé číslo obľúbeného life-style magazínu active beauty.

    2014

    Zákazníčky si mohli prečítať prvé číslo life-style magazínu active beauty

  4. Aplikácia dm active beauty Slovensko

    2020

    Mobilná aplikácia dm active beauty Slovensko prináša výhody zákazníckeho programu do smartfónov našich zákazníkov

Koniec zoznamu

2010

  • Na jeseň oslavuje dm otvorenie 100. filiálky, ktorá vznikla v Košiciach. Na filiálkach sa zaviedol nový pokladničný systém dmPOS, ktorého podstatou sú pokladnice s dotykovými obrazovkami.

2011

  • dm oslavuje 15 rokov pôsobenia na slovenskom trhu. Na filiálkach prebieha prestavba stojanov s dekoratívnou kozmetikou, ktorá prináša typizované stojany s prídavným osvetlením.
  • Pilotný ročník kampane Pomôžme deťom prináša začiatok dlhoročnej úspešnej spolupráce so Slovenským Červeným krížom.
  • Na jeseň vstupuje dm aj do oblasti sociálnych médií a zakladá svoju vlastnú fanpage na Facebooku.

2012

  • Projekt Veselé zúbky vo svojom prvom ročníku strháva pozornosť detí a rodičov. Na ďalší rok sa veselozúbková pesnička stáva detským hitom č. 1 na niekoľko nasledujúcich rokov. dm sa stáva pionierom v odbornom vzdelávaní mladých ľudí v oblasti drogériového tovaru.
  • V spolupráci so strednými odbornými školami sa snaží o obnovenie vymiznutého učebného odboru Predavač drogériového tovaru.
  • V tomto roku sa po prvýkrát koná mimoriadne obľúbený dm ženský beh za účasti 850 bežkýň. Vzniká oddelenie organizačného rozvoja.

2013

  • Komunikácia dm sa posúva na novú úroveň pridaním nového sloganu „Pre každé moje ja", čím sa zdôrazňuje chápanie mnohorakosti života každého zákazníka.
  • dm po prvýkrát aktívne podporuje svojich spolupracovníkov v dobrovoľníckych činnostiach prostredníctvom iniciatívy Dobrovoľníctvo zamestnancov dm 2013 - Viac pre život.

2014

  • Vychádza prvé vydanie life-style magazínu active beauty. Od decembra majú spolupracovníci na filiálkach nové oblečenie pripravené exkluzívne pre dm. V tomto roku dm získava významné ocenenie - MasterCard Obchodník roka a Slovak Superbrands. Ku koncu roka má dm na Slovensku 132 filiálok.

2015

  • dm oslavuje 20 rokov pôsobenia na slovenskom trhu. Denne je obslúžených viac ako 40 000 zákazníkov v 136 dm predajniach.
  • Na jar sa spúšťa projekt prestavby vzhľadu predajní tak, aby rozmiestnenie tovaru v nich lepšie zodpovedalo požiadavkám zákazníkov a trendom na trhu.
  • dm sa stala jednotkou na trhu medzi drogériami. Svoj sortiment 22 vlastných dm značiek doplnila o novú značku potravín  dmBio.

2016

  • Spoločnosť dm posúva svoju myšlienku dlhodobo nemenných cien na vyššiu úroveň, a to aktivitou Vždy výhodne. Z pôvodných 400 výrobkov garantuje dlhodobé ceny až u 2 500 výrobkov vo svojom sortimente.
  • Vo všetkých filiálkach bola pre zákazníkov zavedené Wifi pripojenie zadarmo, čím dm umožňuje bezplatný prístup na internet. V tomto roku dm zaviedla elektronické schvaľovanie faktúr, ktoré prinieslo kompletné bezpapierové spracovanie a schválenie režijných faktúr.
  • Od júna 2016 spustila dm pre zákazníkov novú verziu dm aplikácie pre mobilné telefóny s názvom dm Slovensko.

2017

  • spoločnosť pokračuje v organizovaní projektu Ľahšie to ide ľahšie. Vo Veľkom finále bojovalo 24 najlepších školských družstiev.
  • Do 6. ročníka dm ženského behu sa prihlásil rekordný počet: 2 000 bežkýň.
  • Do sortimentu dekoratívnej kozmetiky pribudla vlastná dm značka trend IT UP.
  • Spolupracovníci na filiálkach dostávajú k dispozícii tablety, vďaka ktorým môžu zákazníkom poskytnúť informácie o ich konte v dm active beauty svet plný výhod, či ich registrovať do programu.

2018

  • V roku 2018 dm inovovuje zákaznícky program active beauty a spúšťa dm e-shop, ktorý vníma ako rozšírenie stacionárneho obchodu a priblíženie sa zákazníkom.
  • V septembri 2018 sa konal siedmy ročník dm ženského behu. V tomto ročníku dm ženského behu patrila medzi novinky podkategória Beh mamy s dcérou. 
  • V rámci sortimentu bola posilnená podpora lokálnych výrobcov, výrobcov prírodnej kozmetiky a ekologických produktov.

2020

  • 24. júna dm otvára na Slovensku historicky prvú obchodnú predajňu pod vedením absolventov odborného výcviku v obci Ľubotice v blízkosti Prešova. Ide o v poradí 152. filiálku a jej kompletné obsadenie, teda vedúca a tri spolupracovníčky, sú všetko žiačky odborného výcviku, s ktorými dm spolupracuje už od ich nástupu na strednú školu.
  • V októbri dm spúšťa novú mobilnú aplikáciu dm active beauty Slovensko s priamym prístupom do zákazníckeho konta, ktorá obsahuje digitálnu zákaznícku kartu a poskytuje možnosť ľahko si skontrolovať svoje bodové konto či aktivovať si kupóny v kupónovom centre.

2021

  • V máji dm prináša na trh produkty vlastných značiek s označením Pro Climate, ktoré sú nielen klimaticky neutrálne, ale aj neutrálne k životnému prostrediu.
  • Od 7. septembra dm spúšťa službu expresné vyzdvihnutie objednávky v ľubovoľnej dm predajni na Slovensku.
  • V sortimente dm značiek pribúda značka sirupov a minerálnych vôd Ivorell. Sortiment pančuchového tovaru a ponožiek zasa obohacuje dm značka Legstra.
  • Od septembra môžu zákazníci využívať výhody, ktoré poskytuje zákaznícky program, aj pri nákupoch v dm e-shope vďaka možnosti prepojenia kont.
  • V septembri nastupuje do programu duálneho vzdelávania dm už 10. generácia žiakov, ktorí študujú v rámci odborov Obchodný pracovník, Obchodná akadémia a Predavač.

2022

  • dm štartuje nový rok kampaňou "Inšpirácia umením" v rámci ktorej vzniká v marci 2022 na Rajskej ulici v Bratislave originálna veľkoplošná maľba - tzv. mural, ktorý vytvorila ilustrátorka Sasha ChaginaSúčasťou kampane je aj ručne maľovaný výklad v Nitre a farebné polepy výkladov ďalších štyroch predajní dm na Slovensku - v Bratislave, Banskej Bystrici, Žiline a Košiciach.
  • Presne 1. apríla 2022 spúšťa dm novú mobilnú aplikáciu Moja dm-App, ktorá umožňuje pohodlnejšie, rýchlejšie a jednoduchšie online nakupovanie v dm.
  • V máji 2022 dm uvádza do online sveta nový dm podcast plný inšpiratívnych rozhovorov so známymi osobnosťami a odborníkmi na krásu, zdravie a životný štýl.
  • Od 14. septembra 2022 ponúka dm svojim zákazníčkam a zákazníkom inovatívnu službu a nový zážitok z nakupovania dmLIVE stream shopping v aplikácii Moja dm. Ponúka inšpiráciu, poradenstvo a detailné predstavenie produktov odborníkmi a influencermi. Tento formát spúšťa Slovensko po Nemecku a Rakúsku spolu s ďalšími krajinami dm koncernu - Českou republikou, Maďarskom, Chorvátskom a Slovinskom.
  • 17. septembra 2022 sa v Bratislave konal jubilejný 10. ročník dm ženského behu, ktorý priniesol rekordný počet bežkýň (na štart sa postavilo 2985 bežkýň).
  • Od 15. októbra 2022 je na pultoch dm predajní a v e-shope mojadm.sk nová značka no planet b, ktorej zámerom je spraviť ďalší aktívny krok k ochrane klímy a životného prostredia.

2023

  • Medzinárodným dňom ženského zdravia odštartovala dm svoju rozsiahlu iniciatívu s kampaňou ženského zdravia, v rámci ktorej sa zameriavala na fyzické, duševné a mentálne zdravie zákazníčok a spolupracovníčok. Súčasťou kampane bola aj roadshow v piatich slovenských mestách s rôznymi aktivitami v kontexte ženského zdravia.
  • Už šiestykrát zmenila dm BLACK FRIDAY na GIVING, keď sa rozhodla venovať 5 percent z celkového denného obratu počas svojej iniciatívy GIVING FRIDAY na podporu grantového programu Školy na zelenú, a to konkrétne inštaláciu fotovoltických panelov v školských zariadeniach. Na tento účel sa tak vďaka zákazníkom, ktorí v tento deň realizovali svoj nákup v dm, podarilo získať 69 453,85 eur

2024

  • V januári dm odštartovala používanie vlastného dmGPT pre spolupracovníkov centrály a centrálneho skladu dm.
  • Koncom apríla spustila dm nový koncept odberného miesta dmBOX, vďaka čomu si jej zákazníci budú môcť vyzdvihovať svoje zásielky ešte rýchlejšie a pohodlnejšie.
  • Medzinárodný deň menštruačnej hygieny, ktorý pripadá na 28. mája, bol začiatkom rozsiahlej kampane dm drogerie markt na tému ženské zdravie. Prebieha v dvanástich krajinách, pričom sa dostane do popredia fyzické, duševné a emocionálne zdravie zákazníčok, ako aj spolupracovníčok. V rámci tejto kampane sa koná vo všetkých krajských mestách na Slovensku dm on tour začiatkom leta.
  • dm drogerie markt zaviedla novú službu: od augusta 2024 si zákazníci v Bratislave môžu vybrať nový spôsob doručovania ich online objednávky, ktorý podporí regionálny maloobchod a zároveň bude využívať ekologickejší spôsob dopravy vďaka doručovaniu prostredníctvom elektromobilov kuriérmi spoločnosti Wolt.  
  • dm kladie vysoký dôraz na životné prostredie a na využívanie nevyčerpateľných zdrojov energie a snaží sa o postupný prechod na využívanie zelenej energie. Do konca roka 2024 je naplánovaná montáž solárnych panelov v rámci centrálneho skladu dm a viacerých filiálok, čím bude na zelenú energiu napojených celkovo 100 filiálok. V rámci podpory zelenej energie dm už dva roky zrealizovala grantový program dm Školy na zelenú.
  • dm drogerie markt si na galavečeri vo Viedni prevzala ocenenie kvality GREEN BRANDS. Získala ho za svoje udržateľné a inovatívne produtky značiek alverde NATURKOSMETIK a dmBio.

2025

  • Spoločnosť dm spúšťa novú kampaň vo všetkých dvanástich krajinách skupiny dm Rakúsko. Zdôrazňuje obraz ľudskosti dm, ktorý je hlboko zakorenený v hodnotách zákazníkov a spolupracovníkov. Ako podporovateľka a motivátorka chce dm využívať hashtag #mojepraveja na podporu ľudí pri objavovaní seba samých, nachádzaní seba samých a formovaní svojho života spôsobom, ktorý ho formuje v súlade s vlastnými predstavami a túžbami.
  • dm Slovensko má nové sídlo dialogicum a sťahuje sa do bratislavskej mestskej časti Ružinov - Líščie Nivy.
  • Od apríla si zákazníci dm môžu vybrať nový spôsob doručovania svojich online objednávok prostredníctvom spoločnosti Packeta.
  • dm spúšťa službu dm babybonus, určenú pre ženy od 12. týždňa tehotenstva až do troch rokov dieťaťa. Tento rodinný pomocník ponúka personalizovanou formou užitočné a praktické rady, inšpirácie a kupóny na témy tehotenstvo, bábätko a batoľa.
  • dm drogerie markt je na slovenskom trhu už 30 rokov. Pri tejto príležitosti prišlo do amfiteátra v Detve oslavovať 2 800 spolupracovníkov dm a ich rodín. Premiérovo sa všetkým predstavil aj spevácky zbor dmAll, zložený zo spolupracovníkov spoločnosti.