08.04.2025
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
1.1 Tieto Všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na kúpne zmluvy uzatvorené na diaľku prostredníctvom internetového obchodu www.mojadm.sk (ďalej ako „dm e-shop“) medzi kupujúcim a predávajúcim. V týchto Všeobecných obchodných podmienkach výslovne neupravené právne vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia najmä zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, a zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.
1.2 Kupujúcim sa rozumie spotrebiteľ, t.j. fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania a ktorá odošle objednávku tovaru z dm e-shopu (ďalej ako „kupujúci“ alebo „vy“ alebo „zákazník“).
1.3 Predávajúcim je: dm drogerie markt, s.r.o. so sídlom Záhradnícka 4871/151, 821 08 Bratislava – mestská časť Ružinov, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, Oddiel: Sro, vložka č.: 8828/B, IČO: 31 393 781, bankové spojenie: Slovenská sporiteľňa, a.s., IBAN SK63 0900 0000 0051 2427 4129 (ďalej ako „predávajúci“, „dm“ alebo „my“).
1.4    Orgánmi dozoru na ochranu spotrebiteľa sú:
(i)    Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, P.O.Box 5, 820 07 Bratislava 27
(ii)   Regionálny úrad verejného zdravotníctva Bratislava, Ružinovská 8, 820 09 Bratislava
(iii)   Regionálna veterinárna a potravinová správa Bratislava, Polianky 8, 841 01   Bratislava
1.5    V prípade otázok, sťažností alebo iných podnetov nás neváhajte kontaktovať:
bezplatná zákaznícka linka počas pracovných dní: 0800 111 881 (pondelok – piatok, 08:00 – 16:00 hod.), email: onlineshop@mojadm.sk.
1.6 Komunikácia vrátane uzatvorenia kúpnej zmluvy prebieha v slovenskom jazyku.
1.7 V dm e-shope (na webovej stránke mojadm.sk, prostredníctvom Mojej dm-App, počas živého prenosu dmLIVE stream shoppingu) môžete nakupovať, ak máte najmenej 16 rokov.
2. POSTUP OBJEDNANIA A UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY
2.1 Ponukou tovaru sa rozumie súhrn výrobkov ponúkaných predávajúcim prostredníctvom dm e-shopu (ďalej ako „tovar“). Ponuka tovaru je primárne určená konečným spotrebiteľom, a preto si dm vyhradzuje právo limitovať počet kusov objednaného tovaru na druh tovaru v jednej objednávke.
2.2 Ak ste podnikateľským subjektom a máte záujem nakúpiť tovar predávajúceho, kontaktujte, prosím, pracovníkov zákazníckej linky. Pre objednávky zrealizované prostredníctvom dm e-shopu nebude podnikateľským subjektom vystavená faktúra obsahujúca identifikačné číslo organizácie (IČO), ktorá je predpokladom pre daňovo uznateľný náklad. Nákup uskutočnený podnikateľským subjektom sa riadi zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodným zákonníkom v platnom znení.
2.3 Postup objednania tovaru
(i) Tovar s dostupnosťou „Skladom“ si môžete vložiť do nákupného košíka prostredníctvom tlačidla „Do košíka“. Ak ste do svojho košíka vložili všetky vami želané výrobky (tovar), môžete priamo v nákupnom košíku pristúpiť k ďalším krokom potrebným pre odoslanie objednávky, a to prostredníctvom tlačidla „Do pokladnice“ - ak chcete nakupovať ako registrovaný zákazník, alebo prostredníctvom tlačidla „Pokračovať ako hosť“ - ak chcete nakupovať ako neregistrovaný zákazník.
(ii) V prípade, ak stlačíte tlačidlo „Do pokladnice“, budete vyzvaný, aby ste sa prihlásili do svojho dm e-shopového konta (ak ste tak ešte neurobili), príp. či si predmetné dm e-shopové konto chcete vytvoriť. V prípade, ak ste si vybrali možnosť „Pokračovať ako hosť“, budete vyzvaný vyplniť vaše osobné údaje. Tieto údaje budú spracúvané iba na účely nevyhnutné pre plnenie kúpnej zmluvy. Pokiaľ budete nakupovať ako hosť, uvediete v objednávke svoje meno, priezvisko, adresu bydliska, ako aj adresu, kam má byť tovar doručený (ak je adresa doručenia odlišná od adresy bydliska), telefónne číslo a emailovú adresu. Vytvorením dm e-shopového konta si uľahčíte proces objednávania v budúcnosti a získate výhody určené iba pre registrovaných zákazníkov. Pre založenie dm e-shopového konta je potrebné zadať oslovenie, vaše meno a priezvisko, dátum narodenia, emailovú adresu a heslo. Heslo si starostlivo uschovajte a neposkytujte tretím osobám.
(iii) Zriadením dm e-shopového konta súhlasíte, že informácie zadané vo vašom dm e-shopovom konte budú zaznamenávané a vyhodnocované a priradené vášmu nákupnému správaniu, aby sme vám vedeli ponúknuť personalizovaný obsah, ako napr. individuálne ponuky, služby a informácie. Ak si vyššie uvedené spracúvanie a vyhodnocovanie neželáte, môžete realizovať objednávky v dm e-shope ako hosť.
(iv) Po výbere spôsobu nakupovania (hosť, prihlásenie, registrácia) môžete pristúpiť k zadaniu doručovacej adresy, výberu spôsobu dodania a platobnej možnosti. Následne vám bude zobrazený súhrn objednávky, ktorej odoslanie potvrdíte tlačidlom „Objednať s povinnosťou platby“. Po odoslaní objednávky už nie je možné vykonať zmenu vašich údajov a objednávky. V prípade potreby zmeny objednávky/údajov po odoslaní objednávky, kontaktujte bezodkladne, prosím, našu bezplatnú zákaznícku linku. Podmienkou odoslania objednávky je vaše oboznámenie sa s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami.
(v) Po odoslaní objednávky (t.j. návrhu na uzatvorenie kúpnej zmluvy) budete automaticky prostredníctvom emailu informovaný o prijatí vašej objednávky; prílohou tohto potvrdzujúceho emailu o prijatí objednávky je aj kópia týchto Všeobecných obchodných podmienok vrátane Prílohy 1 a Prílohy 2 (vo formáte .pdf) a v prípade voľby platby bankovým prevodom obsahuje predmetný potvrdzujúci email o prijatí objednávky aj fakturačné údaje. Tento automatický email nepredstavuje záväzné prijatie vášho návrhu na uzatvorenie kúpnej zmluvy (objednávky). Po zaslaní automatického emailu potvrdzujúceho prijatie objednávky vám na vašu emailovú adresu uvedenú v objednávke môžeme poskytovať ďalšie dodatočné informácie o stave vybavenia vašej objednávky (napr. informáciu o dostupnosti tovaru alebo o expedovaní tovaru), ako aj informáciu o uzatvorení kúpnej zmluvy.
(vi) K uzatvoreniu kúpnej zmluvy dochádza až doručením emailu na vašu emailovú adresu uvedenú v objednávke, v ktorom vás informujeme o odoslaní objednaného tovaru na adresu, prípadne o dostupnosti zásielky na vyzdvihnutie na dm predajni. Tento email súčasne predstavuje potvrdenie o uzatvorení kúpnej zmluvy. Tento potvrdzujúci e-mail dostanete do piatich pracovných dní v prípade, ak ste si zvolili doručenie objednávky na vami uvedenú adresu alebo osobný odber objednávky na dm predajni, prípadne do 60 minút, ak ste si zvolili expresné vyzdvihnutie na ponúkanej dm predajni alebo expresné doručenie na vami uvedenú adresu (platí počas otváracích hodín príslušnej dm predajne). Pokiaľ vám takýto potvrdzujúci e-mail nebude doručený v lehote 5 pracovných dní, resp. do 60 minút (počas otváracích hodín príslušnej dm predajne), ak ste si zvolili expresné vyzdvihnutie, vaša objednávka sa považuje za zrušenú, pokiaľ neinformujeme prostredníctvom www.mojadm.sk o tom, že vybavenie objednávok sa oneskorí z dôvodu mimoriadnych okolností. V prípade, že vám potvrdzujúci e-mail nebude vo vyššie uvedenej lehote doručený, a ani sme neinformovali o oneskorení objednávok z mimoriadnych okolností, všetky platby, ktoré ste vynaložili v súvislosti s objednávkou, t.j. kúpna cena vrátane nákladov na prepravu tovaru k vám, vám budú vrátené, a to najneskôr v lehote 14 dní odo dňa zrušenia objednávky a na účet, z ktorého bola táto platba zaplatená.
(vii) Ako kupujúci máte právo zrušiť objednávku (t.j. odvolať návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy), až do okamihu akceptácie objednávky predávajúcim a uzatvorenia kúpnej zmluvy podľa predchádzajúceho bodu. Vezmite prosím na vedomie, že pokiaľ máte v úmysle zrušiť objednávku pred jej odoslaním (t.j. pred uzatvorením kúpnej zmluvy), takéto zrušenie je možné len vo vzťahu k celej objednávke. To znamená, že doplnenie alebo zrušenie len jednotlivých položiek objednávky po jej odoslaní nie je možné. Zrušiť celú objednávku po jej odoslaní je možné vykonať nasledovne:
- Kupujúci ako hosť: Pre zrušenie celej objednávky pred odoslaním tovaru kontaktujte zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára.
 - Kupujúci s dm e-shopovým kontom: V dm e-shopovom konte máte možnosť overiť stav vašej objednávky v prehľade objednávok. Objednávky, pri ktorých je uvedené „Spracováva sa“, môžu byť automaticky zrušené prostredníctvom žiadosti o storno zakliknutím príslušného storno tlačidla „Požiadať o zrušenie“. O úspešne vykonanom zrušení objednávky budete informovaný e-mailom.
 
Pokiaľ ste pred zrušením objednávky uhradili predávajúcemu platby súvisiace s objednávkou, všetky platby, ktoré ste vynaložili v súvislosti s objednaním tovaru, t.j. kúpna cena vrátane nákladov na prepravu tovaru k vám, vám budú vrátené, a to najneskôr v lehote 14 dní odo dňa zrušenia objednávky a na účet, z ktorého bola táto platba zaplatená.
V prípade, že storno objednávky už nebude možné vykonať, obdržíte e-mail o odoslaní tovaru. Ak budete mať záujem o zrušenie kúpnej zmluvy po odoslaní tovaru t.j. po obdržaní e-mailu od predávajúceho podľa bodu vi. vyššie), máte možnosť odstúpiť od zmluvy v zmysle bodu 9 Všeobecných obchodných podmienok.
3. MINIMÁLNA HODNOTA OBJEDNÁVKY
3.1 Pre objednávky v dm e-shope nie je stanovená minimálna hodnota objednávky.
4. DODANIE A DOSTUPNOSŤ TOVARU
4.1 Objednaný tovar je doručovaný výhradne na územie Slovenskej republiky. Ponúkame nasledujúce spôsoby dodania objednaného tovaru:
- Štandardné doručenie na adresu prostredníctvom zmluvného prepravcu
 - Osobný odber na vybranej dm predajni
 - Expresné vyzdvihnutie v jednej z ponúkaných dm predajní
 - Expresné doručenie na adresu vo vybraných oblastiach
 
4.2 Pri štandardnom doručení na adresu si v procese objednávky môžete zvoliť ľubovoľnú slovenskú doručovaciu adresu, pričom dodanie tovaru bude realizované prostredníctvom zmluvného prepravcu DPD. dm si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť svojho zmluvného prepravcu.
4.3 Pri osobnom odbere má zákazník možnosť vyzdvihnúť si zásielku vo vybranej dm predajni (ďalej iba „osobný odber“). Lehota pre vyzdvihnutie zásielky vo vybranej dm predajni predstavuje 7 kalendárnych dní odo dňa informovania kupujúceho o dostupnosti zásielky v predajni. Ak si objednávku nevyzdvihnete vo vyššie uvedenej lehote, máme právo odstúpiť od zmluvy, pričom všetky platby, ktoré ste vynaložili v súvislosti s objednávkou, t.j. najmä kúpna cena, vám budú bezodkladne vrátené rovnakým spôsobom, aký ste použili pri svojej platbe.
4.4 dm si vyhradzuje právo vylúčiť vybrané dm predajne zo služby osobného odberu, pričom zoznam takýchto predajní zverejní na svojich internetových stránkach. Zároveň si dm vyhradzuje právo neposkytnúť službu osobného odberu pre vybrané tovary, pričom túto skutočnosť zverejní na detailnej stránke príslušného produktu.
4.5 Pri expresnom vyzdvihnutí má zákazník možnosť vyzdvihnúť si zásielku vo vybraných dm predajniach. Predpokladom je dostupnosť produktov na príslušnej dm predajni. Táto informácia sa zobrazuje pri objednávaní v dm e-shope a ako zákazník si ju môžete skontrolovať v nákupnom košíku. V prípade produktov, ktorých dostupnosť je neistá, v dm e-shope uvádzame informáciu, že v čase prípravy objednávky už nemusia byť k dispozícii. Objednávka je pripravená na vyzdvihnutie do 60 minút vo vybranej dm predajni. Doba spracovania objednávky (60 minút) platí počas otváracích hodín príslušnej dm predajne. Objednávky je možné vyzdvihnúť len počas otváracích hodín. Akonáhle bude vaša objednávka pripravená na osobné vyzdvihnutie, budeme vás o tom informovať emailom. Lehota pre vyzdvihnutie zásielky vo vybranej dm predajni je 7 kalendárnych dní odo dňa doručenia tohto emailu. Ak si objednávku nevyzdvihnete vo vyššie uvedenej lehote, máme právo odstúpiť od zmluvy, pričom všetky platby, ktoré ste vynaložili v súvislosti s objednávkou, t.j. najmä kúpna cena, vám budú bezodkladne vrátené rovnakým spôsobom, aký ste použili pri svojej platbe.
4.6 Do dm predajní sú doručované výhradne objednávky zaplatené vopred (t.j. platba kartou, platba prostredníctvom Google Pay alebo Apple Pay, platba dm darčekovou kartou), pričom maximálna hmotnosť produktov v objednávke nesmie presiahnuť celkovú hmotnosť 14 kg. Po presiahnutí uvedenej hmotnosti si dm vyhradzuje právo kupujúcemu v objednávkovom procese neponúknuť možnosť osobného odberu.
4.7 Pri expresnom doručení má zákazník možnosť doručenia zásielky na ľubovoľnú slovenskú doručovaciu adresu v určených doručovacích oblastiach v Bratislave (ďalej ako „doručovacia oblasť“). Fakturačná adresa musí zodpovedať dodacej adrese a musí sa nachádzať v doručovacej oblasti. Prehľad vybraných doručovacích oblastí a ďalšie informácie nájdete na www.mojadm.sk/expresne-dorucenie). Výdajné miesta a podobné zariadenia sú pri tomto spôsobe dodania vylúčené. Objednávku pre expresné doručenie je potrebné uskutočniť vo vybraných doručovacích oblastiach do 17:00 hodiny. Objednávky uskutočnené pred 17:00 hodinou budú, na základe vami vybranej možnosti, doručené v ten istý alebo nasledujúci deň. Objednávky uskutočnené po 17:00 hodine alebo počas sviatkov budú doručené až nasledujúci deň alebo deň po ňom. V prípade mimoriadneho nárastu objednávok, výpadku vozidiel alebo iných mimoriadnych situáciách sa môže stať, že jednotlivé časové okná doručenia nebudú dostupné. O čase doručenia objednávky vás budeme informovať prostredníctvom SMS notifikácie. Ak nebude možné doručiť objednávku v deň vybraný zákazníkom (napríklad príjemca nebude zastihnutý), objednávka bude stornovaná (doručujeme len raz za deň, preto druhý pokus nie je možný). Všetky platby, ktoré ste vynaložili v súvislosti s objednávkou vám budú bezodkladne vrátené rovnakým spôsobom, aký ste použili pri svojej platbe. Služba expresného doručenia je určené len pre fyzické osoby (registrovaných aj neregistrovaných zákazníkov).
4.8 Službou expresné doručenie sú doručované výhradne objednávky zaplatené vopred (t.j. platba kartou, platba prostredníctvom Google Pay alebo Apple Pay, platba dm darčekovou kartou), pričom maximálna hmotnosť produktov v objednávke nesmie presiahnuť celkovú hmotnosť 14 kg. Po presiahnutí uvedenej hmotnosti si dm vyhradzuje právo kupujúcemu v objednávkovom procese neponúknuť možnosť expresného doručenia.
4.9 Pri doručení na výdajne miesto Packeta má zákazník možnosť doručenia zásielky do Z-BOXov alebo do Packet shopov podľa svojich preferencií.
4.10 Lehota dodania (okrem expresného vyzdvihnutia a expresného doručenia) predstavuje štandardne 2-3 pracovné dni a začína plynúť v závislosti od vami zvolenej platobnej možnosti nasledovne:
(i) pri dobierke, platbe kartou prostredníctvom platobnej brány, pri platbách prostredníctvom Google Pay, Apple Pay a PayPal a pri platbe dm darčekovou kartou – momentom odoslania automatického emailu potvrdzujúceho prijatie objednávky,
(ii) pri platbe vopred bankovým prevodom – nasledujúci pracovný deň odo dňa pripísania peňažných prostriedkov vo výške objednávky vrátane nákladov na prepravu (poštovného) na bankový účet dm.
4.10 Lehota dodania sa považuje za zachovanú, ak vám bol tovar doručený v posledný deň danej lehoty. Ak vám nebudeme môcť dodať tovar v lehote dodania, bezodkladne vás o tejto skutočnosti upovedomíme. Pri neprevzatí tovaru kupujúcim pri prvom pokuse o doručenie, bude realizovaný druhý pokus o doručenie. Ak nebude ani druhý pokus úspešný, predávajúci má právo odstúpiť od zmluvy a objednávka kupujúceho bude automaticky stornovaná, pričom vami uhradená suma objednávky (peňažné prostriedky vo výške objednávky vrátane nákladov na prepravu (poštovného)) vám bude bezodkladne vrátená na účet, z ktorého ste objednávku uhradili.
4.11 Do nákupného košíka môžete vložiť iba výrobky (tovar) dostupné skladom. Ak ste si objednali viacero výrobkov spolu v rámci jednej objednávky, môžeme vám zaslať dostupné produkty aj jednotlivo vo viacerých balíkoch. dm je oprávnená v takomto prípade zaslať tovar na adresu uvedenú v objednávke. Akékoľvek dodatočné náklady na dopravu, ktoré v dôsledku takéhoto postupu vzniknú, znáša dm.
4.12 Pre všetky objednávky sú účtované náklady na prepravu (poštovné) podľa bodu 6 týchto Všeobecných obchodných podmienok.
5. PRECHOD VLASTNÍCTVA TOVARU
5.1 Dodanie tovaru je uskutočnené jeho odovzdaním kupujúcemu alebo ním určenej osobe. Vlastnícke právo k dodanému tovaru prechádza na kupujúceho v okamihu dodania.
6. CENY A NÁKLADY NA PREPRAVU
6.1 Všetky ceny uvedené v dm e-shope sú uvedené vrátane zákonných sadzieb dane z pridanej hodnoty. Záväznými sú pre obe zmluvné strany ceny platné v momente odoslania objednávky kupujúcim.
6.2 Náklady na prepravu na ľubovoľnú doručovaciu adresu na území Slovenskej republiky predstavujú 2,45 EUR. Štandardný osobný odber je spoplatnený sumou 2,45 EUR. Pre objednávky s hodnotou nad 49 EUR nebudú zákazníkom, ktorí majú založené dm e-shopové konto podľa bodu 12 týchto Všeobecných obchodných podmienok a sú v čase objednávania prihlásení vo svojom dm e-shopovom konte, účtované náklady na prepravu. Expresné vyzdvihnutie na dm predajni je spoplatnené sumou 0,95 EUR. Zákazníkom, ktorí majú založené dm e-shopové konto podľa bodu 12 týchto Všeobecných obchodných podmienok a sú v čase objednávania prihlásení vo svojom dm e-shopovom konte, nebude účtovaný poplatok za expresné vyzdvihnutie na dm predajni. Expresné doručenie na adresu vo vybranej doručovacej oblasti je spoplatnené sumou 3,95 EUR. Objednávky s hodnotou nad 49 EUR sú spoplatnené sumou 2,45 EUR pre zákazníkov, ktorí majú založené dm e-shopové konto podľa bodu 12 týchto Všeobecných obchodných podmienok a sú v čase objednávania prihlásení vo svojom dm e-shopovom konte.
7. PLATOBNÉ MOŽNOSTI A ELEKTRONICKÁ FAKTÚRA
7.1 Pri objednávkach uzatvorených na diaľku prostredníctvom dm e-shopu vám ponúkame nasledujúce platobné možnosti:
(i) platba debetnými a kreditnými kartami Maestro, Mastercard a Visa
(ii) platba na dobierku (pri prevzatí tovaru – v hotovosti alebo kartou)
(iii) platba vopred prostredníctvom bankového prevodu
(iv) platba prostredníctvom Apple Pay:
Predpokladom pre použitie Apple Pay je použitie prehliadača Safari na zariadeniach iPhone, iPade, alebo Mac ako aj príslušné Apple konto a platobná karta.
(v) platba prostredníctvom Google Pay:
Predpokladom pre použitie Google Pay je najnovšia verzia operačného systému Android – vyžaduje sa Google konto a platobná karta).
(vi) platba prostredníctvom PayPal:
Predpokladom pre použitie PayPal je PayPal konto, v ktorom bude platba schválená. V prípade potreby vykoná PayPal kontrolu bonity, na ktorú sa môžu použiť aj vami zadané doručovacie údaje. Ďalšie podrobnosti nájdete v podmienkach služby PayPal.
(vii) platba prostredníctvom dm darčekovej karty:
dm darčekovou kartou môžete zaplatiť celú objednávku alebo jej časť. Na jednu objednávku je možné použiť aj viacero dm darčekových kariet. Pre uplatnenie dm darčekovej karty je potrebné v poslednom kroku objednávky zadať 24-miestne číslo dm darčekovej karty a 4-miestny PIN kód, ktoré sú uvedené na zadnej strane dm darčekovej karty. dm nezodpovedá za zostatok na dm darčekovej karte v prípade jej straty, odcudzenia alebo takého poškodenia, ktoré znemožní zistenie zostatku na nej.
V prípade odstúpenia od zmluvy (alebo jej časti) bude suma za vrátený tovar prednostne vrátená na platobný prostriedok, ktorý bol použitý na úhradu objednávky popri dm darčekovej karte. Ak suma za vrátený tovar presiahne sumu uhradenú týmto platobným prostriedkom, zvyšná suma vám bude vrátená vo forme novej digitálnej dm darčekovej karty. Digitálna dm darčeková karta bude zaslaná na e-mailovú adresu uloženú v dm e-shopovom konte alebo uvedenú v objednávke. dm nezodpovedá za žiadne technické problémy pri prenose dát prostredníctvom internetovej siete alebo iných elektronických prostriedkov. V prípade platby formou dobierky sa primerane použijú ustanovenia čl. 9 týchto podmienok.
(viii) uplatnenie active beauty bodov v podobe zľavy na objednávku:
Pri úhrade objednávky si môžete uplatniť active beauty body v podobe zľavy na objednávku. Podmienkou pre uplatnenie bodov sú minimálny zostatok 200 active beauty bodov na vašom registrovanom active beauty konte, súčasné prepojenie vášho dm e-shopového konta s týmto active beauty kontom a nákup v minimálnej hodnote 2 EUR. Zľava na objednávku sa nevzťahuje na poštovné, záloh, nákup darčekových kariet, počiatočných mliek a špeciálnej mliečnej a nemliečnej výživy. V procese objednávky si najprv vyberte spôsob platby. Body je možné uplatniť v poslednom kroku objednávky. Z dôvodu právnych predpisov nie je možné si uplatniť active beauty body ako zľavu v hodnote celej objednávky. Zľava bude uplatnená maximálne v takej hodnote, aby zostali na úhradu s pomocou vopred zvoleného spôsobu platby najmenej 0,20 EUR na objednávku a súčasne 0,01 EUR na každý zakúpený kus výrobku. V prípade vrátenia celej objednávky vám budú najprv naspäť pripísané všetky active beauty body, ktoré ste si uplatnili pri objednávke. Následne vám bude vrátená celková zaplatená suma uvedená na faktúre rovnakým spôsobom, aký ste použili pri svojej platbe. V prípade čiastočného vrátenia objednávky vám budú za každý vrátený výrobok naspäť pripísané active beauty body, ktoré ste si uplatnili pri objednávke. Vrátime vám hodnotu ceny každého vráteného výrobku v bodoch poníženú o jeden bod, ktorý vám vrátime v podobe jedného centu rovnakým spôsobom, aký ste použili pri svojej platbe. Tento proces bude pokračovať až do vrátenia všetkých uplatnených active beauty bodov. Potom vám bude zostávajúca suma vrátená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri svojej platbe.
7.2 Pri platbe vopred prostredníctvom bankového prevodu poukážte, prosím, celkovú cenu objednávky vrátane nákladov na prepravu (poštovného) na bankový účet dm uvedený v e-maile potvrdzujúcom prijatie objednávky. K začatiu spracovávania objednávky príde až po prijatí platby na bankový účet dm (pokiaľ ste si nezvolili platbu na dobierku). dm si vyhradzuje právo objednávku automaticky stornovať, ak nie je celková cena objednávky vrátane nákladov na prepravu (poštovného) pripísaná na účet predávajúceho do 7 dní odo dňa obdržania emailu potvrdzujúceho prijatie objednávky (pokiaľ ste si nezvolili platbu na dobierku).
7.3 Vystavená a na vašu e-mailovú adresu uvedenú v objednávke bude zaslaná výlučne elektronická faktúra.
7.4 Vezmite prosím na vedomie, že v prípade platby na dobierku pri prevzatí tovaru v hotovosti sa cena platená v hotovosti v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách zaokrúhľuje na 5 eurocentov. Celkový zvyšok nezaokrúhlenej ceny platenej v hotovosti, ktorý je nižší ako polovica hodnoty 5 eurocentov, sa zaokrúhľuje nadol a celkový zvyšok nezaokrúhlenej ceny platenej v hotovosti, ktorý je rovný alebo vyšší ako polovica hodnoty 5 eurocentov, sa zaokrúhľuje nahor. Ak je cena platená v hotovosti súčtom cien za viac kusov toho istého tovaru alebo viac kusov rôznych tovarov, zaokrúhľuje sa takto až výsledná cena platená v hotovosti. Cena platená v hotovosti vo výške 1 eurocent alebo 2 eurocenty sa zaokrúhľuje na 5 eurocentov.
8. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY A ZÁRUČNÁ DOBA
8.1 dm zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim (t.j. za vady, ktoré má tovar v čase dodania). dm zodpovedá za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe (záruka). Na výrobky (tovar) sa vzťahujú záručné doby predpísané zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“). Záručná doba je 24 mesiacov od dodania tovaru. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto lehoty. Pri výrobkoch (tovar) s minimálnym dátumom trvanlivosti je záručná doba platná do tohto dátumu. Záručná doba začína plynúť dňom dodania tovaru kupujúcemu.
8.2 Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Ak dôjde k výmene tovaru, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového tovaru.
8.3 Práva zo zodpovednosti za vady tovaru, pre ktoré platí záručná doba zaniknú, ak sa neuplatnili do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do uplynutia záručnej doby. Za vadu nie je možné považovať zmenu tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebovania, mechanického poškodenia (vrátane náhodného poškodenia), či nesprávneho používania alebo nesprávneho zásahu.
8.4 Ak dm pri kúpe tovaru ponúka zákazníkovi k predanému tovaru bezplatne ďalší tovar zdarma (darček), je na zákazníkovi, či ponúkaný tovar (darček) prijme. Tovar zdarma (darček) však nie je predaným tovarom, preto dm nezodpovedá za jeho prípadné vady a na tento tovar sa teda zákonná záruka nevzťahuje.
8.5 Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) si môže kupujúci uplatniť v záručnej dobe. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný predložiť, resp. zaslať spolu s vadným tovarom kópiu dokladu o kúpe (kópiu faktúry), prípadne záručný list, ak bol tento na tovar vystavený.
Práva zo zodpovednosti za vady tovaru môže kupujúci uplatniť buď:
(i) osobne v ktorejkoľvek predajni dm (zoznam predajní je dostupný tu: www.mojadm.sk/predajne), alebo
(ii) zaslaním vadného tovaru na adresu sídla predávajúceho: dm drogerie markt, s.r.o., Reklamácia dm e-shop, Záhradnícka 4871/151, 821 08 Bratislava – mestská časť Ružinov, Slovenská republika, pričom zaslanie vadného tovaru môžete uskutočniť bezplatne prostredníctvom zmluvného prepravcu DPD nasledovne:
- Vytlačte si a vyplňte Reklamačný lístok, ktorý tvorí Prílohu 2 týchto Všeobecných obchodných podmienok (v tomto prípade vypĺňate údaje bližšie špecifikované ako náležitosti Reklamačného lístka pod bodom 8.9 nižšie).
 - Vadný výrobok zabaľte spolu s Reklamačným lístkom a kópiou dokladu o kúpe (faktúry), prípadne záručným listom (ak bol tento na tovar vystavený) do krabice, resp. do iného obalu vhodného na prepravu.
 - Objednajte si bezplatné vyzdvihnutie vadného tovaru zmluvným prepravcom DPD na vami určenej adrese, a to na bezplatnom telefónnom čísle našej zákazníckej linky 0800 111 881 v pracovné dni od 08:00 do 16:00 hod.
 
V prípade, že zaslanie vadného tovaru uskutočníte inak ako cez zmluvného prepravcu DPD, postupujte podľa písm. ii) bod 1) a 2) vyššie a zašlite vadný tovar spolu s vyplneným Reklamačným lístkom a kópiou dokladu o kúpe (faktúrou), prípadne záručným listom (ak bol tento na tovar vystavený) na adresu sídla predávajúceho: dm drogerie markt, s.r.o., Reklamácia dm e-shop, Záhradnícka 4871/151, 821 08 Bratislava – mestská časť Ružinov, Slovenská republika.
8.6 Ak dm zodpovedá za vadu predanej veci, kupujúci má právo na odstránenie vady opravou alebo výmenou (§ 623 Obchodného zákonníka), právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo od kúpnej zmluvy odstúpiť (§ 624 Obchodného zákonníka). Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady nevylučuje právo kupujúceho na náhradu škody, ktorá mu z vady vznikla (§ 621 ods. 4 Občianskeho zákonníka). Podmienky a spôsob vybavenia uplatnenej zodpovednosti za vady tovaru (reklamácie) sú podrobne upravené v uvedených ustanoveniach Občianskeho zákonníka.
8.7 Vybavenie reklamácie obvykle netrvá dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
8.8 Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať zákazníkovi potvrdenie. Týmto potvrdením je kópia Reklamačného lístka potvrdená predávajúcim. V prípade, ak kupujúci uplatňuje práva zo zodpovednosti za vady tovaru v zmysle bodu 8.5 (i) vyššie (osobne na predajni predávajúceho), bude Reklamačný lístok vyplnený a kupujúcemu vydaná kópia potvrdeného Reklamačného lístka priamo na predajni, v ktorej kupujúci práva zo zodpovednosti za vady tovaru uplatňuje. V prípade, ak kupujúci uplatňuje práva zo zodpovednosti za vady tovaru v zmysle bodu 8.5 (ii) vyššie (odoslaním vadného tovaru prostredníctvom zmluvného prepravcu), doručí predávajúci kupujúcemu potvrdený Reklamačný lístok bez zbytočného odkladu po obdržaní vadného tovaru, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie, pričom pokiaľ kupujúci uvedie v Reklamačnom lístku emailovú adresu, bude potvrdenie, vrátane oznámenia o vybavení reklamácie zaslané kupujúcemu na uvedenú emailovú adresu.
8.9 Reklamačný lístok musí mať pri uplatnení reklamácie vypísané nasledovné náležitosti:
(i) číslo predajne, kde sa reklamácia uplatňuje (uvedené platí len v prípade, ak kupujúci uplatňuje práva zo zodpovednosti za vady tovaru v zmysle bodu 8.5 (i) vyššie, t.j. osobne na predajni predávajúceho)
(ii) dátum uplatnenia reklamácie (v prípade, ak kupujúci uplatňuje práva zo zodpovednosti za vady tovaru v zmysle bodu 8.5 (ii) vyššie (t.j. odoslaním vadného tovaru prostredníctvom zmluvného prepravcu) vyplní uvedenú časť predávajúci po tom, čo mu bude vadný tovar doručený)
(iii) meno a priezvisko kupujúceho, jeho kontaktná adresa, telefonický kontakt a emailová adresa
(iv) druh reklamovaného tovaru
(v) dátum zakúpenia, cenu reklamovaného tovaru a číslo faktúry ako dokladu o zakúpení reklamovaného tovaru
(vi) dôvody reklamácie a popísané reklamované vady a nárok zo zodpovednosti za vady, ktorý kupujúci požaduje
(vii) konečné doriešenie reklamácie - uvedené vypĺňa predávajúci; uvedená informácia sa vyplní pri uplatnení reklamácie v prípade, ak je reklamácia vybavená ihneď na mieste, resp. ihneď po doručení vadného tovaru predávajúcemu
(viii) podpis kupujúceho
(ix) podpis predávajúceho (resp. zodpovedného pracovníka predávajúceho) - uvedená informácia sa vyplní pri uplatnení reklamácie v prípade, ak je reklamácia vybavená ihneď na mieste, resp. ihneď po doručení vadného tovaru predávajúcemu
8.10 Reklamačný lístok je vyhotovený v troch vyhotoveniach, pričom originál a ďalšie vyhotovenie ostane v predajni, ktorá reklamáciu prijala, (v prípade uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady tovaru v zmysle bodu 8.5 (i) vyššie), resp. v sídle predávajúceho (v prípade uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady tovaru v zmysle bodu 8.5 (ii) vyššie) a jednu kópiu dostane kupujúci.
8.11 Reklamačné konanie nie je možné začať v prípadoch, ak kupujúci nepreukáže, že tovar zakúpil od predávajúceho, t.j. nepredloží kópiu dokladu o kúpe tovaru, resp. záručný list (ak bol vydaný) alebo inak nepreukáže, že tovar zakúpil od predávajúceho.
9. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, SPÔSOB VRÁTENIA TOVARU
9.1 Máte právo odstúpiť od zmluvy uzatvorenej prostredníctvom dm e-shopu do 30 dní, a to bez uvedenia dôvodu. Lehota pre uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy začína plynúť prevzatím tovaru. Prevzatím tovaru sa rozumie prevzatie všetkých častí objednaného tovaru vami alebo vami určenou treťou osobu s výnimkou dopravcu. Odstúpiť od zmluvy môžete aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
9.2 O uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy ste povinný nás informovať písomne v stanovenej lehote, a to jednou z nasledujúcich možností:
(i) listom zaslaným na adresu sídla spoločnosti dm drogerie markt, s.r.o., Záhradnícka 4871/151, 821 08 Bratislava – mestská časť Ružinov
(ii) e-mailom na e-mailovú adresu onlineshop@mojadm.sk
9.3 Lehota sa považuje za dodržanú, ak odošlete svoje oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy v posledný deň lehoty. Odstúpenie od zmluvy môžete realizovať prostredníctvom formulára, ktorý tvorí Prílohu 1 týchto Všeobecných obchodných podmienok alebo vlastného formátu vyhlásenia. Tovar ste povinný odoslať späť najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenia od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.
9.4 Vrátenie tovaru je bezplatné za podmienok uvedených v týchto Všeobecných obchodných podmienkach.
9.5 Celý balík, resp. časť objednaného tovaru, môžete vrátiť bezplatne prostredníctvom zmluvného prepravcu DPD nasledovne:
- Stiahnite si formulár pre vrátenie tovaru priamo vo svojom dm e-shopovom konte. Ak ste nakúpili ako hosť, môžete si formulár vyžiadať na našom zákazníckom servise emailom onlineshop@mojadm.sk alebo telefonicky v pracovných dňoch na bezplatnej zákazníckej linke: 0800 111 881 (pondelok – piatok od 08:00 do 16:00 hod.).
 - Pre zlepšenie služieb môžete do formulára zaznačiť aj dôvod vrátenia.
 - Výrobok, resp. výrobky zabaľte spolu s formulárom do krabice, resp. do iného obalu vhodného na prepravu.
 - Objednajte si bezplatné vyzdvihnutie tovaru zmluvným prepravcom DPD na vami určenej adrese, a to na bezplatnom telefónnom čísle našej zákazníckej linky 0800 111 881 v pracovné dni od 08:00 do 16:00 hod.
 
9.6 Celý balík, resp. časť objednaného tovaru, môžete vrátiť aj v ktorejkoľvek dm predajni nasledovne:
(i) Vrátenie časti zásielky: Pri vrátení časti zásielky v dm predajni predložte doklad o kúpe predmetného tovaru (faktúru). Pri vrátení časti zásielky vám budú peniaze bezodkladne vrátené v hotovosti, za predpokladu, že budete s týmto spôsobom vrátenia peňažných prostriedkov súhlasiť.
(ii) Vrátenie celej zásielky (balíka): Pri vrátení celej zásielky (balíka) v dm predajni, predložte doklad o kúpe predmetného tovaru (faktúru). Do balíka, ktorý vraciate, vložte vyplnený formulár pre vrátenie tovaru. Uchovajte si jeho poslednú stranu, ktorá vám bude potvrdená pri odovzdaní balíka v dm predajni. Peňažné prostriedky vám budú vrátené v zákonom stanovenej lehote na vami zadané číslo bankového účtu po spracovaní vrátenia celej zásielky (balíka) v online distribučnom stredisku.
9.7 Odstúpením od zmluvy vám budú vrátené všetky platby, ktoré ste vynaložili v súvislosti s uzavretím zmluvy, t.j. kúpna cena vrátane nákladov na prepravu tovaru k vám, resp. poplatku za vyzdvihnutie tovaru na dm predajni, a to najneskôr v lehote 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené vaše oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy. Pre vrátenie platby bude použitý rovnaký spôsob platby, aký ste použili v procese objednávky, pokiaľ nebol výslovne dohodnutý iný spôsob vrátenia, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
9.8 Platba za zakúpený tovar vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, ktorý moment nastane skôr. Vrátenie tovaru je bezplatné za predpokladu využitia zmluvného prepravcu DPD, tieto náklady na vrátenie tovaru znáša dm. Vo všetkých ostatných prípadoch priame náklady na vrátenie tovaru znášate vy, vrátane nákladov na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty. V prípade, ak na vrátenie tovaru nevyužijete zmluvného prepravcu DPD, zašlite predmetný tovar na nasledujúcu adresu: dm drogerie markt, Vrátenie dm e-shop, Diaľničná cesta 2, 903 01 Senec.
9.9 Zodpovedáte iba za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
9.10 Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho.
9.11 Predávajúci má právo odstúpiť od zmluvy z dôvodu, že došlo k takým závažným zmenám okolností, ktoré znemožnili splnenie povinností predávajúceho vyplývajúcich zo zmluvy. Predávajúci je ďalej oprávnený od zmluvy odstúpiť z dôvodov tzv. vyššej moci, ako aj v prípade, ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od predávajúceho spravodlivo požadovať, nie je predávajúci schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami alebo zmluvou. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy taktiež v prípade poškodenia zásielky pri doručovaní a jej automatického vrátenia do centrálneho skladu, v prípade krádeže zásielky v depe doručovacej spoločnosti alebo v prípade zlyhania ľudského faktoru, v dôsledku ktorého predávajúci nemôže splniť povinnosti vyplývajúce zo zmluvy. Predávajúci je ďalej oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že kupujúci odmietne poskytnúť predávajúcemu súčinnosť pri plnení povinností dm vyplývajúcich z Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2019/1148 z 20. júna 2019 o uvádzaní prekurzorov výbušnín na trh a ich používaní, ktorým sa mení nariadenie (ES) č. 1907/2006 a ktorým sa zrušuje nariadenie (EÚ) č. 98/2013, a to najmä, ak nie je ochotný a schopný jasne opísať zamýšľané použitie regulovaných prekurzorov výbušnín alebo ho nevie vierohodne vysvetliť alebo nie je ochotný poskytnúť predávajúcemu doklad totožnosti, miesto bydliska alebo v prípade potreby informáciu o tom, či je profesionálny používateľ alebo hospodársky subjekt v zmysle uvedeného nariadenia. Predávajúci v takom prípade informuje kupujúceho o odstúpení od zmluvy a vráti mu všetky platby, ktoré kupujúci vynaložil v súvislosti s uzavretím zmluvy, t.j. kúpnu cenu vrátane nákladov na prepravu.
10. MIMOSÚDNE RIEŠENIE SPOROV
10.1 Vzniknuté spory majú právomoc rozhodovať súdy Slovenskej republiky, za predpokladu, že kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, má bydlisko na území Slovenskej republiky. Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, môže žalovať predávajúceho aj na súdoch členského štátu Európskej únie, v ktorom má tento spotrebiteľ bydlisko.
10.2 Máte právo obrátiť sa na dm so žiadosťou o nápravu (emailom na emailovú adresu: onlineshop@mojadm.sk), ak nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že dm porušila vaše práva. Ak vám dm na túto žiadosť odpovie zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa § 3 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ako „Zákon o ARS"); možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je zverejnený na webovom sídle Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky (https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1)
10.3 Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu môžete podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorý je dostupný aj na webovom sídle Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov. Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu môžete podať taktiež prostredníctvom nasledujúcej online platformy alternatívneho riešenia sporov - platformy ODR Európskej komisie.
10.4 Alternatívnym riešením sporu je postup subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa Zákona o ARS, ktorého cieľom je dosiahnutie zmierlivého vyriešenia sporu medzi stranami sporu. Alternatívne riešenie sporu sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporu orgánmi alternatívneho riešenia sporov je bezodplatné. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR vrátane DPH. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.
10.5 Ak je po dôkladnom zhodnotení všetkých zistených skutočností a vyjadrení strán sporu zrejmé, že strany sporu majú záujem o zmierlivé vyriešenie sporu, subjekt alternatívneho riešenia sporov vypracuje návrh dohody o vyriešení sporu. Dohoda, ktorá vznikne ako výsledok alternatívneho riešenia sporu, je pre strany sporu záväzná; možnosť strán sporu obrátiť sa v tej istej veci na súd tým nie je dotknutá. Ak medzi stranami sporu nedôjde k uzavretiu dohody a subjekt alternatívneho riešenia sporov na základe skutočností, ktoré zistí pri alternatívnom riešení sporu, dospeje k odôvodnenému záveru, že predávajúci porušil práva kupujúceho podľa príslušných právnych predpisov na ochranu práv spotrebiteľa, ukončí alternatívne riešenie sporu vydaním nezáväzného odôvodneného stanoviska.
10.6 V prípade rozdielnych názorov s našimi zákazníkmi sa snažíme nájsť zhodné riešenie. Ak nie ste spokojný s niektorou z našich ponúk, kontaktujte nás na emailovej adrese onlineshop@mojadm.sk.
11. ACTIVE BEAUTY
11.1 Ak kupujúci pred odoslaním objednávky zadal určeným spôsobom číslo dm zákazníckej active beauty karty, uplatnia sa pre zbieranie bodov podmienky účasti v dm zákazníckom programe active beauty, ktoré sú dostupné na nasledovnom linku. Zbierať active beauty body môžu aj zákazníci bez registrácie v dm e-shope.
11.2 Zbieranie extra bodov v dm e-shope je možné za automatické aktivity – to sú tie, ktoré si nie je potrebné vopred aktivovať, ich poskytnutie je automatické a aj za kupóny z kupónového centra. Extra body za automatické aktivity získa každý zákazník, ktorý do svojej e-shopovej objednávky zadá číslo svojej active beauty zákazníckej karty a potvrdí jeho zadanie. Extra body za kupóny z kupónového centra získa zákazník v prípade, ak si pred nákupom prepojil svoje dm e-shopové konto s active beauty zákazníckym kontom (aktivácia služieb active beauty) a následne je v čase nakupovania prihlásený do svojho dm e-shopového konta. Zbierať extra body využitím papierových poukážok nie je v dm e-shope možné.
11.3 Active beauty body budú pripísané na active beauty účet spojený s číslom zadanej dm zákazníckej active beauty karty. Po potvrdení odoslania tovaru e-mailom sú active beauty body pripísané na active beauty účet a zároveň po dobu 30 dní zablokované pre ich uplatnenie z dôvodu prípadného využitia práva na odstúpenie od zmluvy alebo práva na vrátenie tovaru. Po uplynutí tejto lehoty budú active beauty body odblokované a bude možné ich uplatniť. Pokiaľ si uplatníte právo na odstúpenie od zmluvy alebo právo na vrátenie tovaru, budú takto získané active beauty body stornované.
11.4 Princípy spracovania osobných údajov, vrátane problematiky ukladania tzv. cookies na počítači kupujúceho, sú upravené v dokumente Ochrana osobných údajov k dm e-shopu, ktorý je dostupný na nasledovnom linku.
11.5 Prosím, vezmite na vedomie, že pre spracovanie osobných údajov súvisiacich s dm zákazníckym programom active beauty platia podmienky vyplývajúce z dokumentu Informácie o ochrane osobných údajov, ktorý je dostupný na nasledovnom linku.
11.6 Viac informácií o zbieraní a uplatňovaní bodov v dm zákazníckom programe active beauty nájdete pod FAQs.
12. PODMIENKY POUŽÍVANIA dm E-SHOPOVÉHO KONTA
12.1 Informácie o dm e-shopovom konte, jeho registrácii a využívaní nájdete v podmienkach používania, ktoré sú dostupné na nasledovnom odkaze: https://www.mojadm.sk/podmienky-pouzivania-dm-zakaznickeho-konta-417398.
13. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
13.1 Spoločnosť dm drogerie markt, s.r.o., prevádzkovateľ e-shopu a webovej stránky www.mojadm.sk, je zodpovedná za ochranu osobných údajov spracúvaných v rámci dm e-shopu.
13.2 Ochrana vašich osobných údajov je pre nás prioritou. Osobným údajom a ich ochrane venujeme náležitú pozornosť. V Informáciách o ochrane osobných údajov pre dm e-shop, ktoré sú dostupné na webovej stránke https://www.mojadm.sk/ochrana-osobnych-udajov-372718, nájdete informácie o tom, ktoré osobné údaje sú získavané pri návšteve a využívaní služieb dm e-shopu, za akým účelom sú tieto údaje využívané a aké sú ďalšie podmienky ich spracúvania.
14. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
14.1 Pre tieto Všeobecné obchodné podmienky je rozhodné právo Slovenskej republiky s vylúčením aplikácie kolíznych noriem. Pre tieto Všeobecné obchodné podmienky je vylúčená aplikácia ustanovení Dohovoru OSN o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru z roku 1980 a akéhokoľvek nasledujúceho dokumentu. Spory vzniknuté na základe alebo v súvislosti týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami majú právomoc rozhodovať súdy Slovenskej republiky.
14.2 Tieto Všeobecné obchodné podmienky platia na zmluvný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim v znení, ktoré predávajúci zašle kupujúcemu v elektronickom formáte .pdf spolu s potvrdením objednávky a s ktorým sa kupujúci mal možnosť oboznámiť pred odoslaním objednávky, čo potvrdil zaškrtnutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky.
14.3 dm si vyhradzuje právo na zmenu týchto Všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť oznámenia zmeny Všeobecných obchodných podmienok je splnená umiestnením na internetovej stránke dm, pričom zmenené Všeobecné obchodné podmienky sa neuplatnia na právne vzťahy medzi dm a kupujúcim, ktoré vznikli pred zverejnením upraveného znenia Všeobecných obchodných podmienok na internetovej stránke dm.
14.4 Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné a účinné od 08.04.2025.