Hlavná navigáciaNavigácia kategóriíHlavný obsah

Vrátenie tovaru & vrátenie peňazí

Ak máte otázky týkajúce sa reklamácie a vrátenia tovaru, pozrite si, prosím, sekciu FAQs, kde nájdete veľa užitočných informácií:

Máte problém s vašou objednávkou? Pomôžeme vám!

Reklamovať objednaný tovar môžete jednoducho prostredníctvom aplikácie Moja dm alebo v dm e-shope. Reklamácia a vrátenie produktov sú samozrejme možné aj v dm predajniach.

Ak ste registrovaný zákazník

Pozrite sa krok po kroku, ako môžete reklamovať produkty:

  1. reklamácia krok č.1

    Otvorte si vo svojom dm e-shop konte online objednávku a kliknite na "Reklamovať produkty".

    Krok 1

  2. reklamácia krok č.2

    Vyberte, ktoré produkty chcete reklamovať, v akom množstve a aké sú dôvody vašej reklamácie.

    Krok 2

  3. reklamácia krok č.3

    Následne zvoľte, ako si želáte vyriešiť reklamáciu: vrátiť peniaze alebo preveriť náhradnú zásielku.

    Krok 3

  4. reklamácia krok č.4

    Hotovo! Vaša reklamácia bola odoslaná na posúdenie. Najneskôr v nasledujúci deň vám príde e-mail s informáciou o ďalšom postupe.

    Krok 4

Koniec zoznamu

Ak ste hosť

Formulár pre vrátenie tovaru je zasielaný automaticky spolu s faktúrou v maile „Dobrá správa, Vaša objednávka je na ceste“. V prípade potreby si môžete formulár vyžiadať aj prostredníctvom zákazníckeho servisu priamo v kontaktnom formulári alebo si môžete stiahnuť vzorový formulár vo VOP.

Ako môžem objednaný tovar vrátiť?

Tovar je možné vrátiť aj bez udania dôvodu do 30 dní od jeho prevzatia. Tovar môžete vrátiť priamo v predajni alebo prostredníctvom prepravnej spoločnosti DPD. Oba spôsoby vrátenia tovaru sú bezplatné.

Postup: vrátenie prostredníctvom prepravcu DPD

Objednané výrobky môžete bezplatne vrátiť v uzatvorenom obale prostredníctvom spoločnosti DPD. Postup vrátenia tovaru je nasledovný:

  • Stiahnite si formulár pre vrátenie tovaru priamo vo svojom dm zákazníckom konte. Ak ste nakúpili tovar ako hosť, môžete si formulár vyžiadať prostredníctvom zákazníckeho servisu na mojadm.sk/kontakt.
  • Pre zlepšenie služieb môžete do formulára zaznačiť aj dôvod vrátenia.
  • Výrobok, resp. výrobky zabaľte, prosím, spolu s formulárom do krabice, resp. do iného obalu vhodného na prepravu.
  • Objednajte si bezplatné vyzdvihnutie tovaru zmluvným prepravcom DPD SK s.r.o. e-mailom na vyššie uvedenej adrese.

Postup: vrátenie v dm predajni

Objednané výrobky môžete bezplatne vrátiť v ktorejkoľvek dm predajni na Slovensku.

  1. Vrátenie časti zásielky: Pri vrátení časti zásielky v dm predajni predložte, prosím, doklad o kúpe predmetného tovaru (faktúru). Pri vrátení časti zásielky vám budú peniaze bezodkladne vrátené v hotovosti, za predpokladu, že budete s týmto spôsobom vrátenia peňažných prostriedkov súhlasiť.
  2. Vrátenie celej zásielky (balíka): Pri vrátení celej zásielky (balíka) v dm predajni, predložte, prosím, doklad o kúpe predmetného tovaru (faktúru). Do balíka, ktorý vraciate, vložte, prosím, vyplnený formulár pre vrátenie tovaru. Uchovajte si jeho poslednú stranu, ktorá vám bude potvrdená pri odovzdaní balíka v dm predajni. Peňažné prostriedky vám budú vrátené v zákonom stanovenej lehote na vami zadané číslo bankového účtu po spracovaní vrátenia celej zásielky (balíka) v online distribučnom stredisku.

Vrátia sa mi náklady na dopravu, ak vrátim online objednávku v dm predajni?

Poštovné sa vracia len v prípade vrátenia celej objednávky, pričom ju môžete doniesť do predajne s vyplneným formulárom alebo vrátiť cez kuriéra DPD. V prípade odovzdania v dm predajni je potrebné pripraviť objednávku k preprave, teda vložiť všetko do krabice a priložiť vyplnený formulár pre vrátenie tovaru. Peniaze za predmetný vrátený kus vám vedia vrátiť hneď na pokladni.

Upozornenie: Pri čiastočnom vrátení sa náklady na prepravu nevracajú!