Hlavná navigáciaNavigácia kategóriíHlavný obsah

dm si pripomína 30. výročie pôsobenia na slovenskom trhu vo veľkom štýle

Do amfiteátra v Detve prišlo oslavovať 2 800 spolupracovníkov dm a ich rodín

Do amfiteátra v Detve prišlo oslavovať 2 800 spolupracovníkov dm a ich rodín
  • dm drogerie markt je na slovenskom trhu už 30 rokov
  • Na oslavy do Detvy prišli spolupracovníci z predajní, centrálneho skladu aj dm dialogica
  • dm dala 100 000 € na projekty zamerané na vzdelávanie žien a detí v oblasti osobnej bezpečnosti

Bratislava 8. júla 2025. dm drogerie markt, najväčší obchodný reťazec v segmente drogérie a parfumérie, pôsobí na Slovensku už 30 rokov. Pri tejto príležitosti prišlo v sobotu do detvianskeho amfiteátra vyše 2 800 spolupracovníkov dm a ich rodín.

Celodenným programom hostí sprevádzali moderátori Vera Wisterová a Marcel Forgáč, o zábavu sa postarali Lúčnica, skupina HEX, Ego a Juraj Bača. Deti zabavili Tárajko a Popletajka a kúzelník Talostan. Premiérovo sa všetkým predstavil aj spevácky zbor dmAll, zložený zo spolupracovníkov spoločnosti. „Je to oslava nášho spoločného úspechu. Vďaka vám, vášmu nasadeniu a prístupu, je dm už dlhodobo jednotkou vo svojej kategórii na slovenskom trhu. Ďakujem vám za to, čo ste pomohli z dm-ky za tých 30 rokov vybudovať,“ adresoval účastníkom oslavy pri príležitosti 30. výročia konateľ dm drogerie markt Martin Podhradský.

  1. Premiérovo sa všetkým predstavil aj spevácky zbor dmAll.

  2. Folklórny súbor Lúčnica na oslave 30. výročia dm drogerie markt.

  3. Oslavy 30. výročia dm drogerie markt.

Koniec zoznamu

162 filiálok po celom Slovensku

Detva všetkých potešila príjemným počasím, krásnym prostredím a tiež dobrou polohou. Na oslave nechýbali ani spolupracovníci z najvýchodnejšej predajne dm v Snine, najzápadnejšej v Skalici, najjužnejšej v Komárne a najsevernejšej v Kysuckom Novom Meste. Prvú filiálku na Slovensku otvorila dm v roku 1995 v Bratislave, na Pribišovej ulici. Stú filiálku otvorila v roku 2009, dnes ich už má 162, a každý rok pribúdajú ďalšie. dm má v súčasnosti viac ako 2 600 spolupracovníkov.

Koniec zoznamu

Oceňovaný líder

dm dlhodobo patrí medzi najzodpovednejšie a najoceňovanejšie firmy. Je držiteľom ocenenia Mastercard Obchodník roka v kategórii drogérie a parfumérie už 12. rok za sebou. Tento rok sa po druhýkrát stala aj Absolútnym víťazom, keď získala najvyššie hodnotenie spomedzi všetkých obchodníkov. Rovnako po 12. raz získala prestížne ocenenie Superbrands, čo svedčí o stabilne vysokej dôvere a vnímaní značky medzi slovenskými zákazníkmi. V predajniach dm drogerie markt zákazníci nájdu až 32 značiek dm a značka dmBio obsahuje približne 650 produktov certifikovaných ekologickou značkou EÚ.

„Ľudský prístup ku všetkým zákazníkom bez rozdielu, záujem o ich potreby, je v našej DNA. Spolu s tým idú kvalita aj zodpovednosť za to, aký svet tvoríme a aký ho zanecháme budúcim generáciám,“ zdôraznil konateľ dm drogerie markt Martin Podhradský. dm zverejnila tento rok správu o trvalej udržateľnosti, v ktorej sa všetkých 14 krajín, kde reťazec pôsobí, prihlásilo k úsiliu o nulové netto emisie do roku 2045.

  1. Oslavami 30. výročia dm drogerie markt v detvianskom amfiteátri sprevádzali Vera Wisterová a Marcel Forgáč.

  2. Ego na oslave 30. výročia dm drogerie markt.

  3. Šarkan z HEXu na oslave 30. výročia dm drogerie markt.

Koniec zoznamu

dm pomáha

Spoločnosť dm drogerie markt sa dlhodobo angažuje v oblasti spoločenskej zodpovednosti a udržateľnosti. Pod hlavičkou iniciatívy dm {spoločne} umožňuje svojim spolupracovníkom priamo rozhodovať o tom, aké komunitné projekty vo všetkých regiónoch budú podporené. Od roku 2021 dm takto pomohla už 46 projektom sumou viac ako 199 000 €. Podpora smerovala napríklad na revitalizáciu verejných parkov a záhrad, budovanie náučných eko chodníkov, rozvoj včelárstva či zlepšovanie podmienok v zariadeniach pre ľudí bez domova.

Dôležitou iniciatívou je boj proti menštruačnej chudobe. dm v roku 2025 spustila výzvu pre školy, ktoré mohli získať menštruačné zásobníky a ročné zásoby hygienických produktov značky dm Jessa. Financovanie projektu je možné aj vďaka zákazníkom – z každého produktu Jessa predaného v júni dm venuje 20 centov na inštaláciu zásobníkov do škôl. Tieto aktivity dopĺňajú ďalšie projekty ako dm ženský beh, na ktorý sa tento rok zaregistrovalo už 10 000 bežkýň, alebo Pomôžme deťom, ktorý pomáha rodinám v núdzi. Vďaka svojmu grantovému programu dm Školy na zelenú tiež podporila už 11 škôl, ktoré dostali fotovoltiku.

Koniec zoznamu

„Pri príležitosti osláv našej 30-ročnice sme podporili projekty organizácie ZA SEBA, ktoré sú zamerané na vzdelávanie žien a detí v oblasti osobnej bezpečnosti a prevencie násilia. V rámci nich bude vyškolených 32 pedagógov a odborných pracovníkov v metodike povzbudzujúcej sebaobrany a zároveň sa zrealizujú praktické kurzy a osvetové aktivity pre ženy po celom Slovensku. Na tento cieľ dm venovala 100 000 €,“ dodala Nicol Noseková, marketingová manažérka dm drogerie markt.

Video k 30. výročiu dm na Slovensku nájdete na tomto linku.

Súbory na stiahnutie

O spoločnosti dm drogerie markt
dm drogerie markt je významná medzinárodná maloobchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom drogériového tovaru, parfumérie, výrobkov z oblasti zdravia a wellness. Na Slovensku spoločnosť otvorila prvú pobočku v roku 1995, aktuálne ich má 162. Vo svojich predajniach, v dm dialogicu a v centrálnom sklade zamestnáva spolu 2 636 spolupracovníkov. dm drogerie markt prevádzkuje svoje filiálky celkovo v 14 krajinách – v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Českej republike, Chorvátsku, Slovinsku, Taliansku, Srbsku, Bosne a Hercegovine, Rumunsku, Bulharsku, Macedónsku, Poľsku a na Slovensku. Slogan „Tu som človekom, tu nakupujem“ vypovedá o filozofii spoločnosti, pre ktorú je zákazník na prvom mieste.

Kontakt pre médiá

Andrej Ďuríček
event2all, s.r.o.
Drotárska cesta 65
811 02 Bratislava

E-mail: media@mojadm.sk