Hlavná navigáciaNavigácia kategóriíHlavný obsah

Už vám žiadna výhoda neujde: vďaka prepojeniu kont

Prepojenie kont na mojadm.sk

Čo je to prepojenie kont?  

Prepojením vášho active beauty konta s vaším dm e-shop kontom získavate prístup ku všetkým výhodám, ktoré zákaznícky program poskytuje – a to nielen pri nákupoch v dm predaniach, ale aj pri online nákupoch na mojadm.sk a v Mojej dm-App.

Po prepojení kont už jednoducho nerozlišujete medzi nákupom v predajni a online nákupom: výhody zákazníckeho programu viete využiť pri každom z nich. Pri nákupe v predajni je však potrebné, aby ste namiesto plastovej zákazníckej karty používali jej digitálnu verziu v podobe QR kódu z Mojej dm-App

7 dôvodov, prečo si prepojiť svoje e-shop a active beauty konto:  

  1. Automaticky zbierate body pri každom nákupe: v predajni, na mojadm.sk alebo v Mojej dm-App.
  2. Aktivujete si kupóny priamo v dm e-shop konte alebo v Mojej dm-App a uplatňujete ich tak v predajni, ako aj pri online nákupoch.
  3. V Mojej dm-App máte prístup ku exkluzívnym kupónom, ktoré si viete uplatniť v predajni, ale aj online.
  4. Máte priamy prístup do bodového konta.
  5. Viete si zobraziť alebo zmeniť svoje osobné údaje v active beauty zákazníckom programe.
  6. Dostávate personalizované odporúčania produktov v e-shope a v Mojej dm-App.
  7. O všetkých novinách a výhodách sa dozviete vždy medzi prvými.

Bonusový dôvod: Moju dm-App viete využiť aj pri nákupoch v predajniach – s pomocou QR kódu! Po prepojení kont ho môžete používať ako plnohodnotnú digitálnu kartu.

100 EXTRA BODOV pri prepojení kont

Po prepojení kont od nás získavate 100 bonusových bodov! Bonus 100 bodov sa pripočíta automaticky do 3 týždňov od prepojenia kont.

  1. 1_prihlasenie sa do dm-eshop konta

    1. krok

    Prihláste sa do vášho dm e-shop konta a kliknite na sekciu active beauty.

  2. 2_zadanie active beauty karty v dm-eshop konte v sekcii active beauty

    2. krok

    Zadajte číslo vašej active beauty zákazníckej karty.

  3. 3_potvrdenie active beauty karty (1)

    3. krok

    Potvrďte vašu active beauty kartu.

  4. 4_prepojenia

    4. krok

    Kliknite na prepojiť

Koniec zoznamu

Ešte nemáte dm e-shop konto?

Ešte nemáte active beauty zákaznícke konto?

Najčastejšie otázky k prepojeniu kont

Čo je to prepojenie kont?

Ide o prepojenie vášho konta v dm e-shope (Moje dm e-shop konto) s vaším kontom v zákazníckom programe active beauty. Vďaka prepojeniu môžete následne využívať výhody programu active beauty aj pri nákupoch na mojadm.sk: 

  • Pri každom nákupe na mojadm.sk automaticky zbierate active beauty body. Už nemusíte zadávať číslo vašej active beauty karty do každej objednávky, systém si ju pamätá vďaka prepojeným kontám.  
  • Uplatňujete si kupóny z active beauty kupónového centra. 
  • Vidíte svoj bodový stav. 
  • Dostávate personalizované odporúčania produktov. 
  • O novinkách a výhodách ste informovaní vždy medzi prvými. 

Čo mi prináša prepojenie kont? 6 dôvodov, prečo sa to oplatí:

  1. Automaticky zbierate body pri každom nákupe na mojadm.sk alebo v Mojej dm-App bez potreby opätovného zadávania čísla zákazníckej karty do objednávky,
  2. aktivujete si kupóny priamo v dm e-shop konte alebo v Mojej dm-App a uplatňujete ich v online nákupoch,
  3. máte priamy prístup do bodového konta,
  4. viete si zobraziť alebo zmeniť svoje osobné údaje v active beauty zákazníckom programe,
  5.  dostávate personalizované odporúčania produktov v e-shope a v Mojej dm-App,
  6. o všetkých novinách a výhodách sa dozviete vždy medzi prvými!

Bonusový dôvod: Moju dm-App viete využiť aj pri nákupoch v predajniach – s pomocou QR kódu!

Mám záujem využívať výhody active beauty aj pri online nákupoch, ale zabudol som môj PIN pre active beauty. Čo mám robiť?

O nový PIN môžete požiadať kedykoľvek prostredníctvom formuláru na: https://www.payback.at/sk/novy-pin/vstupna-stranka

Ako môžem využívať výhody active beauty pri nákupoch na mojadm.sk?

Základným predpokladom sú registrácia na mojadm.sk (moje dm e-shop konto) a registrácia v zákazníckom programe active beauty. Po prepojení týchto dvoch kont budete môcť využívať výhody active beauty aj pri vašich online nákupoch na mojadm.sk.

Už nemám záujem využívať výhody active beauty pri nákupoch na mojadm.sk. Čo mám spraviť?

Vo vašom dm e-shop konte, v sekcii active beauty, máte k dispozícii možnosť prepojenie kedykoľvek deaktivovať. 

Čo mám robiť, ak chcem výhody active beauty využívať s iným číslom zákazníckej karty než s tým, ktoré som zadal?

V tomto prípade musíte existujúce prepojenie kont deaktivovať a aktivovať ho znova s iným číslom zákazníckej karty, ktoré chcete po novom používať.

Je možné pri nákupe na mojadm.sk uplatniť si kupóny z active beauty kupónového centra?

Pri nákupoch na mojadm.sk si viete uplatniť všetky kupóny, ktoré sú v digitálnej podobe dostupné vo vašom kupónovom centre na payback.sk/kuponove-centrum alebo v  Mojej dm-App. Aktivovať si ich viete v mobilnej aplikácii alebo na payback.sk/kuponove-centrum a uplatnia sa vám pri vašom najbližšom nákupe na mojadm.sk pri nákupe produktov zaradených do aktivity.  

Uplatnenie kupónov, ktoré majú papierovú podobu, nie je pri nákupoch na mojadm.sk možné.

Ako môžem zbierať active beauty body pri nákupoch na mojadm.sk?

V objednávkovom formulári sa nachádza kolónka pre zadanie čísla vašej active beauty zákazníckej karty. Prvých 6 číslic je predvyplnených (904019). Zadajte zvyšných 10 číslic z čísla zákazníckej karty a zadanie potvrďte kliknutím na modrú fajočku.

Pozor: extra a bonusové body (za kupóny z kupónového centra) zbierate len v tom prípade, keď ste v čase vypĺňania objednávky prihlásení do vášho dm e-shop konta. Ak objednávku vypĺňate ako Hosť, získate po zadaní vašej zákazníckej karty len štandardné active beauty body.

Aby ste si vedeli uplatniť kupóny z kupónového centra, vďaka čomu získate extra a bonusové body za nákup, je potrebné, aby ste vaše dm e-shop konto mali prepojené s vašim active beauty kontom. Viac o prepojení kont nájdete tu. 

Ako môžem pri online objednávkach zbierať active beauty body automaticky?

Automatické zbieranie active beauty bodov, ako aj uplatňovanie kupónov z active beauty kupónového centra je možné v prípade, že máte prepojené vaše dm e-shop konto s vaším active beauty kontom. Viac o prepojení kont nájdete tu. 

Ako dlho trvá pripísanie bodov za môj nákup?

Body za nákup v dm predajni sa pripíšu ihneď po nákupe, najneskôr v najbližší pracovný deň.   

Body za online nákup sa pripisujú v deň odoslania objednávky. Tieto body sú však počas nasledujúcich 30 dní zablokované pre uplatnenie, a to z dôvodu plynutia lehoty na využitie práva na odstúpenie od zmluvy a práva na vrátenie tovaru.  

Kde nájdem, koľko mám nazbieraných bodov?

Počet vami nazbieraných bodov nájdete vo vašom active beauty zákazníckom konte, v sekcii Bodové konto, a to online na www.payback.sk/bodove-konto alebo v mobilnej aplikácii Moja dm-App.

Ako si viem upraviť moje osobné údaje v active beauty?

V prípade, že máte prepojené dm e-shop a active beauty kontá, vaše osobné údaje viete upraviť kedykoľvek vo vašom dm e-shop konte, v sekcii active beauty.  

Osobné údaje si tiež viete kedykoľvek upraviť aj vo vašom active beauty zákazníckom konte, v sekcii Moje údaje, a to online na www.payback.sk/moje-udaje alebo v  aplikácii Moja dm-App.  

Taktiež môžete napísať e-mail na zakaznik@mojadm.sk.  

Je možné si pri nákupe na mojadm.sk uplatniť nazbierané active beauty body?

Uplatnenie bodov pri nákupe v dm e-shope zatiaľ nie je možné. Body si viete uplatniť iba pri nákupoch v dm predajniach.

Kde nájdem číslo mojej active beauty zákazníckej karty?

Číslo vašej active beauty zákazníckej karty nájdete na zadnej strane plastovej karty, taktiež v active beauty mobilnej aplikácii a, ak ste si prepojili active beauty a dm e-shop konto, tak aj vo vašom dm e-shop konte, v sekcii active beauty.

Ako dlho trvá prepojenie dm e-shop a active beauty konta? Ako dlho trvá deaktivácia prepojenia?

Prepojenie kont, resp. deaktivácia prepojenia trvá najviac 15 minút.

Viac o active beauty zákazníckom programe

Koniec zoznamu