Zelené cenovky v dm predajniach: Čo všetko vám prezradia?
Spoznajte naše zelené cenovky pre certifikovanú prírodnú kozmetiku, bio potraviny a eko drogériu a ďalšie užitočné označenia na cenovkách, ktoré vám uľahčia výber produktov a celý nákup v dm predajniach!

V rámci dlhodobej stratégie podpory udržateľných výrobkov – produktov certifikovanej prírodnej kozmetiky, drogérie a produktov biopotravín sú naše cenovky prehľadné v rámci lepšej orientácie v sortimentnej ponuke.
Zelené cenovky a piktogramy
Zelenou cenovkou sú v dm predajni označené všetky produkty certifikovanej prírodnej kozmetiky, produkty certifikovaných biopotravín, ako aj produkty certifikovanej eko drogérie. Pričom produkty certifikovanej prírodnej kozmetiky a produkty biopotravín majú navyše aj piktogram BIO.
Spolu s týmito označeniami pribudli na regály v dm predajniach aj cenovky označujúce produkty lokálnych slovenských výrobcov, ktoré sú označené slovenskou vlajkou.
Orientáciu v našom sortimente potravín sme sa rozhodli uľahčiť aj zákazníkom s intoleranciami na laktózu a lepok alebo vegánom, a to označeniami s príslušnými piktogramami.
Na cenovkách môžu byť zobrazené tieto piktogramy:
- bez lepku
- bez laktózy
- BIO
- lokálny produkt
- VEGAN

Označenie "VŽDY VÝHODNE" na cenovkách
Zmena nastala aj pri komunikácii dlhodobej cenovej stratégie, pričom označenie „Vždy výhodne“ s informáciou o poslednom zvýšení predajnej ceny je k dispozícii na každej cenovke. Vďaka tomu ihneď viete, že nákup v dm je a vždy bude výhodný.
Cenovky pri produktoch v dopredaji
Etikety už nebudú červené, ale biele s nápisom "DOPREDAJ". Pribudla aj komunikácia predchádzajúcej ceny.
Cenovky "Limitovaná edícia"
Novinkou sú aj cenovky s nápisom „Limitovaná edícia“, označujúce produkty, ktoré sú v sortimente dočasne, teda do vypredania zásob.
Cenovky pri novinkách
Zmenami prešli aj cenovky určené na novinky, ktoré označujú každý novozalistovaný produkt v trvaní 90 dní.
Cenovkové pásy v dekoratívnej kozmetike
V sortimente dekoratívnej kozmetiky sme prešli na komunikáciu predajných cien prostredníctvom cenovkových pásov, ktoré zjednodušujú a sprehľadňujú orientáciu pri predajných cenách v tomto segmente.