Tu som človekom. Tu nakupujem.

Človek vo svojej jedinečnosti je stredobodom záujmu spoločnosti dm drogerie markt. Či už ako zákazník, spolupracovník alebo obchodný partner. Spoločnosť dm má pre každého tú správnu ponuku s dôrazom na jeho individualitu. dm napĺňa svoju filozofiu svojím rozsiahlym sortimentom najvyššej kvality, kompetentnými a priateľskými radami spolupracovníkov a výbornou dostupnosťou. V dm platí: Tu som človekom. Tu nakupujem.
Človek je stredobodom záujmu
Napĺňať potreby našich zákazníkov, ponúknuť spolupracovníkom možnosti rozvoja a ako spoločnosť pôsobiť vo svojom okolí príkladne – to sú výzvy, ktorým dm, ako obchodná spoločnosť, čelí neustále. Preto si vedenie dm zakladá na týchto zásadách:
- Zásady orientované na zákazníka. Na základe skúseností s našimi zákazníkmi a s použitím všetkých vhodných marketingových nástrojov sa chceme formovať a získať tak uvedomelo nakupujúcu stálu klientelu, ktorej potreby naplníme našou ponukou produktov a služieb.
- Zásady orientované na spolupracovníka. Chceme pomôcť všetkým spolupracovníkom spoznať rozsah a štruktúru našej spoločnosti a každému dať istotu, že bude pri práci vnímaný objektívne. Všetkým spolupracovníkom chceme dať možnosť učiť sa jeden od druhého, vychádzať spolu ako človek s človekom a uznať individualitu toho druhého.
- Zásady orientované na obchodných partnerov. So svojimi obchodnými partnermi chceme udržiavať dlhodobú, spoľahlivú a čestnú spoluprácu, aby videli, že sme partner, s ktorým môžu svoj vytýčený cieľ zrealizovať.

„Na to, aby sme si dávali náročné ciele a zásady potrebujeme veľkú dávku idealizmu. A ešte viac potrebujeme odvahy a realistického pohľadu na svet, aby sme aj naše konanie zas a znova prispôsobovali týmto náročným ideálom."
Martin Engelmann, predseda vedenia obchodnej spoločnosti dm