Hlavná navigáciaNavigácia kategóriíHlavný obsah

V septembri 2025 sa na nábreží Bratislavy stretne 10 000 bežkýň

Trinásty ročník dm ženského behu cieli k rekordnej účasti

Trinásty ročník dm ženského behu cieli k rekordnej účasti

dm ženský beh postavil za dvanásť rokov na štart 25 510 bežkýň. Jeho popularita každým rokom rastie a svoj posledný ročník vypredal dva a pol mesiaca pred štartom. Tento rok sa pokúsi o ďalšie rekordné navýšenie počtu účastníčok.

Bratislava, 11. marca 2025. V medzinárodný deň žien otvoril svoju registráciu bratislavský dm ženský beh, ktorý sa bude konať v sobotu 20. septembra 2025. Štartovné na štvor- alebo desaťkilometrový úsek si môžete aktuálne zakúpiť za 25 eur.

Usporiadatelia dm ženského behu zo spoločnosti Be Cool spoločne s generálnym partnerom podujatia dm drogerie markt otvorili registráciu trinásteho ročníka. Bežkyne si môžu zakúpiť štartovné na štvor- alebo desaťkilometrovú trať. Obľúbené sú aj kategórie nordic walking alebo mama s dcérou, v ktorej po celý čas platí zvýhodnené štartovné za obidve osoby – štyridsať eur.

Celkovo sa otvára desaťtisíc štartovacích pozícií. „Na tento rok máme plán zaokrúhliť počet bežkýň. Pred týmto míľnikom máme rešpekt, no keďže rastieme každým rokom, rozhodli sme sa v tento počet veriť. Pozývam všetky pravidelné aj príležitostné športovkyne, aby sa o seba starali a aktívne behávali aj naďalej a aby sa k nám potom v septmebri pridali,“ vyjadril sa Martin Podhradský, konateľ spoločnosti dm drogerie markt, ktorý je pravidelne aj súčasťou tohto víkendového podujatia.

Časť štartovného každoročne putuje na otvorenie novej dm šport zóny pre verejnosť v Bratislave. Vlaňajší výťažok putoval do mestskej časti Staré mesto, kde sa zóna pri ZŠ a MŠ M.R. Štefánika na Grösslingovej oficiálne otvorila 7. marca 2025. „Teší nás, že Bratislave vďaka dm ženskému behu prinášame už jedenástu dm šport zónu. Prajem všetkým, ktorí si do nej prídu zacvičiť, aby ich pomáhala udržiavať v dobrej fyzickej aj psychickej forme,“ uviedol pri odovzdávaní zóny mestu Jozef Pukalovič, hlavný usporiadateľ dm ženského behu.

11. dm šport zónu otvárali: Matej Vagač, Natália Franková, Jozef Pukalovič a Lenka Kaščáková

11. dm šport zónu otvárali (zľava): Matej Vagač, starosta bratislavskej mestskej časti Staré Mesto, Natália Franková, skupinová vedúca marketingu dm drogerie markt, Jozef Pukalovič, zástupca agentúry Be Cool a športový riaditeľ dm ženského behu, a Lenka Kaščáková, riaditeľka ZŠ a MŠ M.R. Štefánika v Bratislave.

Súbory na stiahnutie

O spoločnosti dm drogerie markt
dm drogerie markt je významná medzinárodná maloobchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom drogériového tovaru, parfumérie, výrobkov z oblasti zdravia a wellness. Na Slovensku spoločnosť otvorila prvú pobočku v roku 1995, aktuálne ich má 159. Vo svojich dm predajniach, v dm dialogicu a v centrálnom sklade zamestnáva spolu 2 643 spolupracovníkov. dm drogerie markt preľvádzkuje svoje filiálky celkovo v 14 krajinách – v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Českej republike, Chorvátsku, Slovinsku, Taliansku, Srbsku, Bosne a Hercegovine, Rumunsku, Bulharsku, Macedónsku, Poľsku a na Slovensku. Slogan „Tu som človekom, tu nakupujem“ vypovedá o filozofii spoločnosti, pre ktorú je zákazník na prvom mieste.

Kontakt pre médiá

Iveta Vepy Haulíková
everyvent s.r.o.
Záhradnícka 30
821 08 Bratislava

E-Mail: haulikova@everyvent.sk