Hlavná navigáciaNavigácia kategóriíHlavný obsah

Do cenovej stability dm investovala viac ako 2,36 milióna €

dm drogerie markt naďalej garantuje pri 5 000 produktoch nezvýšené ceny aj napriek vyššej DPH

TV-Spot dm kampane Vždy výhodne: Stále viac zákazníkov si stráži dobrý pomer ceny a kvality – dm to vtipne zachytáva v novej televíznej reklame
  • Kým inflácia spotrebiteľských cien od októbra 2024 do júla 2025 dosiahla 3,74 %, inflácia v dm bola v priemere len 0,88 %
  • Aj napriek zvyšovaniu základnej sadzby DPH z 20 % na 23 % dm pri vyše 5 000 výrobkoch nepremietla zvýšenú daň do predajných cien
  • Do cenovej stability dm investovala z vlastných zdrojov doteraz viac ako 2,36 milióna eur

Bratislava, 8. septembra 2025. V rámci aktuálnej diskusie o zdražovaní, v ktorej sa veľká pozornosť venuje cenám v obchodoch, kladie dm drogerie markt svoju cenovú politiku do centra svojich komunikačných aktivít. Namiesto dočasných akcií sa naďalej opiera o spoľahlivé a dlhodobo výhodné ceny. Na celý sortiment dm dáva záruku nemenných cien s platnosťou minimálne štyri mesiace. Zákazníci tak môžu v dm kedykoľvek nakupovať bez stresu a vybrať si svoj obľúbený produkt výhodne bez ohľadu na konkurenčné cenové ponuky.

„Cena nie je všetko – ale bez atraktívnych cien nie je nič,“ vystihuje zámer spoločnosti Janka Poláčková, prokuristka dm drogerie markt. „Chceme, aby naši zákazníci mohli dôverovať tomu, že v dm vždy nakupujú za dlhodobo výhodné ceny – bez naháňania sa za krátkodobými akciami alebo umelými zľavami, ktoré sú v konečnom dôsledku financované vyššími cenami iných produktov. Kombinujeme pritom silné stránky špecializovaného obchodu s princípom diskontu,“ vysvetľuje.

Vyšší dopyt, nižšie náklady 

dm drogerie markt sa aj naďalej darí udržiavať cenovú stabilitu v celom svojom sortimente. Kým priemerná inflácia spotrebiteľských cien od októbra 2024 do júla 2025 dosiahla na Slovensku 3,74 % (zdroj: Štatistický úrad SR), inflácia v spotrebnom košíku dm bola v rovnakom období na úrovni len 0,88 %.

Aj napriek zvyšovaniu základnej sadzby DPH z 20 % na 23 % v januári 2025 sa dm rozhodla pri viac ako 5 000 produktoch zvýšenú daň nepremietnuť do predajných cien a garantovať tak zákazníkom ceny platné pred zavedením zvýšenej DPH. Do cenovej stability pritom dm investovala z vlastných zdrojov doteraz viac ako 2,36 milióna €.

„Tento vývoj je možný vďaka vernosti našich zákazníkov, ktorí k nám naďalej prichádzajú v čoraz väčšom počte a v dm nakupujú stále viac,“ zdôrazňuje Poláčková. Rastúci počet predaných produktov vedie k nárastu efektivity a odzrkadľuje sa v nižších nákladoch na predaj jedného kusu. Okrem toho dm kontinuálne optimalizuje svoje procesy – od zjednotenia elektronického spracovania dát, cez logistiku až po opatrenia na uľahčenie práce spolupracovníkom v predajniach dm. „Zníženie nákladov, ktoré sa nám darí dosahovať týmto spôsobom, premietame v plnej miere do cien pre našich zákazníkov,“ zdôrazňuje Poláčková.

Tri piliere atraktívnych cien

„Naše dlhodobo výhodné ceny, výhody vo vernostnom programe active beauty a kvalitné, ale cenovo dostupné značky dm sú pre našich zákazníkov stále viac zaujímavejšie. Naši stáli zákazníci totiž profitujú nielen z dlhodobej cenovej stability a transparentnosti, ale majú aj dodatočnú pridanú hodnotu v podobe exkluzívnych zliav, výhod a bonusov.“

„Súčasná ekonomická situácia ešte viac zvýšila citlivosť mnohých spotrebiteľov na ceny. Náš prísľub, ponúkať transparentnosť a spoľahlivosť prostredníctvom dlhodobo výhodných cien zákazníci obzvlášť vítajú,“ dodáva Poláčková. Aby sa ešte viac zdôraznila cenová atraktivita, dm venuje téme cien po prvýkrát kompletnú 360-stupňovú kampaň s vlastným televíznym spotom, ktorý vtipným spôsobom prezentuje dlhodobo výhodné ceny dm v celom sortimente.

Súbory na stiahnutie

O spoločnosti dm drogerie markt
dm drogerie markt je významná medzinárodná maloobchodná soločnosť, ktorá sa zaoberá predajom drogériového tovaru, parfumérie, výrobkov z oblasti zdravia a wellness. Na Slovensku spoločnosť otvorila prvú pobočku v roku 1995, aktuálne ich má 163. Vo svojich predajniach, v dm dialogicu a v centrálnom sklade zamestnáva spolu 2 636 spolupracovníkov. dm drogerie markt prevádzkuje svoje filiálky celkovo v 14 krajinách – v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Českej republike, Chorvátsku, Slovinsku, Taliansku, Srbsku, Bosne a Hercegovine, Rumunsku, Bulharsku, Macedónsku, Poľsku a na Slovensku. Slogan „Tu som človekom, tu nakupujem“ vypovedá o filozofii spoločnosti, pre ktorú je zákazník na prvom mieste.

Kontakt pre médiá

Andrej Ďuríček
event2all, s.r.o.
Drotárska cesta 65
811 02 Bratislava

E-mail: media@mojadm.sk