Hlavná navigáciaNavigácia kategóriíHlavný obsah

Zákaznícka skúsenosť v dm vzniká aj vďaka spokojnosti spolupracovníkov

dm naďalej patrí k TOP maloobchodníkom na Slovensku

dm naďalej patrí k TOP maloobchodníkom na Slovensku

Faktormi v hodnotení spoločností sú profesionálny personál s dobrou znalosťou produktov či služieb, dostupnosť kvalitných produktov a služieb za primerané ceny, rýchle dodanie služieb, príjemný zákaznícky zážitok, ako aj vnímanie spoločnosti ako zamestnávateľa. Podľa širokej verejnosti a odborných hodnotiteľov je v týchto oblastiach jednou z najlepších dm drogerie markt.

Bratislava, 26. februára 2025. Vo februári bola dm ocenená druhým miestom v prieskume zákazníckej spokojnosti KPMG a tretím miestom vo svojej kategórii v ankete Najzamestnávateľ.

„Neustále pracujeme na zlepšovaní zákazníckej skúsenosti, čo sa nám darí iba vďaka spokojnosti našich spolupracovníkov. Tieto ocenenia sú dôkazom, že sme v oboch smeroch na dobrej ceste, a zároveň silnou motiváciou naďalej sa zlepšovať,“ komentoval s vďakou Martin Podhradský, konateľ spoločnosti dm drogerie markt.

dm na druhom mieste v celkovom hodnotení najobľúbenejších značiek podľa štúdie KPMG

V ôsmom ročníku štúdie zákazníckej skúsenosti spoločnosti KPMG sa dm umiestnila hneď po kníhkupectve Martinus a oproti minulému roku si tak polepšila o dve miesta. Radí sa tak k top značkám, na ktorých si zákazníci cenia najmä proaktívnu komunikáciu, vytváranie komunity okolo produktov a služieb a dôraz na udržanie lojality zákazníkov.

V tomto roku je dm aj lídrom v dvoch pilieroch, o ktoré sa opiera pozitívna zákaznícka skúsenosť: v pilieroch Personalizácia (vytvorenie pocitu jedinečnosti) a Očakávania (naplnenie potrieb a očakávaní zákazníka). Významne si polepšila aj v pilieri Čas a úsilie (nárast o 6,3 %). Zákazníci v hodnotení dm ocenili najmä kvalitné a cenovo dostupné produkty, množstvo zliav na karte dm a niektorí uvítali aj detské nákupné košíky. dm je tak dlhodobo lídrom v sektore Maloobchod, podsektor Drogérie a lekárne.

„Rebríček najobľúbenejších značiek nám opäť ukázal, že zákazníci preferujú osobnú a empatickú komunikáciu. Tešíme sa, že si mnohé značky v hodnotení za minulý rok výrazne polepšili a že výzvy, ktorým čelili, využili vo svoj prospech. Uvedomujeme si však, že úroveň zákazníckej skúsenosti sa nedosahuje zo dňa na deň, a preto s veľkým nadšením sledujeme, ako sa v nej značky každoročne posúvajú vpred,“ uvádza Lygia Fullbrook, partnerka zodpovedná za poradenské služby KPMG na Slovensku.

dm patrí do trojice top zamestnávateľov v obchode a službách

dm v trinástom ročníku ankety Najzamestnávateľ potvrdila svoju atraktivitu a umiestnila sa vo svojej kategórii na treťom mieste za potravinovými reťazcami Kaufland a Lidl. O víťazoch rozhoduje široká verejnosť a zamestnanci spoločností. Výber 20 spoločností, z ktorých si môžu hlasujúci vybrať, nominuje zo všetkých prihlásených odborná porota. Hlasujúci hodnotia benefity a aktivity, ktorým sa spoločnosti venujú.

Kritériá, ktoré pri dm medzi zamestnancami aj verejnosťou zavážili najviac, boli kvalita služieb a produktov, dobré meno spoločnosti a kolektív a ľudia.

K benefitom/výhodám, ktoré najlepšie hodnotia hlasujúci uvádzajúci sa ako spolupracovníci dm, patrí na prvom mieste 13. plat (56,6 %), ďalej odborné vzdelávanie a účasť na konferenciách (36,4 %) a bezplatné vzdelávanie (30,2 %). Najlepšie hodnotenými benefitmi medzi hlasujúcimi, ktorí sa neuviedli ako spolupracovníci dm, sa stali zľavy na produkty a služby spoločnosti (41,4 %), 13. plat (30,7 %) a odborné vzdelávanie a účasť na konferenciách (19,3 %).

Súbory na stiahnutie

O spoločnosti dm drogerie markt
dm drogerie markt je významná medzinárodná maloobchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom drogériového tovaru, parfumérie, výrobkov z oblasti zdravia a wellness. Na Slovensku spoločnosť otvorila prvú pobočku v roku 1995, aktuálne ich má 160. Vo svojich dm predajniach, v dm dialogicu a v centrálnom sklade zamestnáva spolu 2 643 spolupracovníkov. dm drogerie markt prevádzkuje svoje filiálky celkovo v 14 krajinách – v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Českej republike, Chorvátsku, Slovinsku, Taliansku, Srbsku, Bosne a Hercegovine, Rumunsku, Bulharsku, Macedónsku, Poľsku a na Slovensku. Slogan „Tu som človekom, tu nakupujem“ vypovedá o filozofii spoločnosti, pre ktorú je zákazník na prvom mieste.

Kontakt pre médiá

Iveta Vepy Haulíková
everyvent s.r.o.
Záhradnícka 30
821 08 Bratislava

E-Mail: haulikova@everyvent.sk