dm drogerie markt na bratislavskom festivale opäť zabodovala
Simulátor menštruačnej bolesti si v dm zóne na LOVESTREAM-e vyskúšalo viac ako 600 mužov. Ste bohyne!, odkázali ženám

- V dm zóne na LOVESTREAM festivale bolo rušno
- dm pre návštevníčky a návštevníkov pripravila klimatizovaný stan, v ktorom si mohli dopriať relaxačnú masáž, úpravu účesu aj festivalový make-up
- Väčšinová mužská reakcia na simuláciu menštruačnej bolesti: „Ste bohyne ... bez analgetík je to hrozné...“
Bratislava, 19. augusta 2025. dm zóna zožala na LOVESTREAM festivale veľký úspech. Klimatizovaný priestor, bezplatné relaxačné masáže, úprava účesu či festivalový make-up pritiahli za tri dni do dm stanu tisícky návštevníčok a návštevníkov festivalu. Veľký záujem bol aj o simulátor menštruačnej bolesti, ktorý sa podujalo vyskúšať viac ako 600 mužov.
dm aj tento rok dopriala návštevníčkam a návštevníkom LOVESTREAM-u štedrú dávku prvotriednej starostlivosti, relaxu aj zábavy. V klimatizovanej dm zóne si dopriali masáž nôh, vizážistky im spravili kreatívny festivalový make-up alebo sa postarali o ich účes. „Počas celých troch dní sme na festivale mali slnečné a horúce počasie a dm zóna poskytla návštevníkom chladivý komfort, aký inde v areáli nebol. Sme radi, že si k nám prišli oddýchnuť, skrášliť sa a zabaviť sa,“ uviedla Nicol Noseková, manažérka marketingu dm drogerie markt.
Ani tento rok na festivale nechýbali mobilné SOS vozíky s prvou festivalovou pomocou. Najpopulárnejšie boli deodoranty, ochranné opaľovacie krémy, leukoplasty na otlaky, vejáre a hroznový cukor. V dm zóne bola aj osviežujúca sprcha a menštruačná toaleta, ktorá návštevníčkam poskytla väčší komfort a menštruačné potreby zdarma.
Veľký záujem bol o nezvyčajný zážitok, ktorý dm pripravila špeciálne pre mužov, ale zaujal aj ženy. Simulátor, ktorý napodobňuje sťahy svalov maternice a tým približuje pocit kŕčov pri menštruácii, našlo odvahu vyskúšať si viac ako 600 mužov. „Ceníme si, že šli do toho a neraz prišli aj v spoločnosti svojich partneriek či priateliek. Je to dôkaz, že aj mužov zaujíma téma ženského zdravia, ktorej sa v dm dlhodobo venujeme. Potešili nás reakcie, ktoré sa niesli v duchu uvedomenia, porozumenia a rešpektu. Viaceré prítomné partnerky pochválili svojho partnera, že im je v ich cykle oporou,“ dodala Nicol Noseková.
Väčšina mužov, ktorí simulátor vyskúšali, priznala nepríjemné pocity bolesti, niektorí sa snažili zachovať si tvár, hoci sčervenali v tvári a na krku im navreli žily, ako potlačovali svoje reakcie.dm zóna zožala na LOVESTREAM festivale veľký úspech. Klimatizovaný priestor, bezplatné relaxačné masáže, úprava účesu či festivalový make-up pritiahli za tri dni do dm stanu tisícky návštevníčok a návštevníkov festivalu. Veľký záujem bol aj o simulátor menštruačnej bolesti, ktorý sa podujalo vyskúšať viac ako 600 mužov.
Z reakcií mužov, ktorí vyskúšali simulátor menštruačnej bolesti:
„Obdivujem ich. Bola to fajn skúsenosť.“
„Majú čo robiť, nezávidím im.“
„Milujem ženy a cením ich.“
„Ste silné!“
„Odteraz budem partnerke viac pomáhať.“
„Sme s vami! Držte sa všetky!“
„Rešpekt.“
„Veľa síl , sme v tom s vami!“
„Klobúk dole a bez analgetík je to hrozné.“
„Majú to ťažšie ako si muži myslia.“
„Ste bohyne!“
dm drogerie markt sa osvete o ženskom zdraví a menštruačnom cykle venuje dlhodobo. Menštruačné potreby vníma ako nevyhnutný štandard, preto ich poskytuje vo všetkých zákazníckych toaletách vo svojich predajniach. V júni 2025 odštartovala výzvou iniciatívu pre základné školy, ktoré pre svoje žiačky mohli získať menštruačné zásobníky spolu s produktami zn. Jessa na celý školský rok. Do tejto pomoci dm opäť zapojila aj zákazníkov - realizáciu výzvy podporí výťažkom z júnového predaja produktov zn. Jessa.
Súbory na stiahnutie
O spoločnosti dm drogerie markt
dm drogerie markt je významná medzinárodná maloobchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom drogériového tovaru, parfumérie, výrobkov z oblasti zdravia a wellness. Na Slovensku spoločnosť otvorila prvú pobočku v roku 1995, aktuálne ich má 161. Vo svojich predajniach, v dm dialogicu a v centrálnom sklade zamestnáva spolu 2 636 spolupracovníkov. dm drogerie markt prevádzkuje svoje filiálky celkovo v 14 krajinách – v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Českej republike, Chorvátsku, Slovinsku, Taliansku, Srbsku, Bosne a Hercegovine, Rumunsku, Bulharsku, Macedónsku, Poľsku a na Slovensku. Slogan „Tu som človekom, tu nakupujem“ vypovedá o filozofii spoločnosti, pre ktorú je zákazník na prvom mieste.
Kontakt pre médiá
Andrej Ďuríček
event2all, s.r.o.
Drotárska cesta 65
811 02 Bratislava
E-mail: media@mojadm.sk