dm a jej zákazníci opäť pomáhali kampaňou Giving Friday
dm venuje 88 231 eur na podporu občianskej angažovanosti

Posledný novembrový piatok patril v dm drogerie markt dobročinnej kampani Giving Friday, ktorá je už osem rokov alternatívou k výpredajovému obdobiu Black Friday. Tentokrát 5 % denného obratu z 28. novembra poputuje na podporu komunitných iniciatív a iných prospešných projektov po celom Slovensku.
Bratislava, 2. decembra 2025. Vďaka vernosti zákazníkov výťažok z tejto dobročinnej kampane dosiahol 88 231 €. Zákazníci pritom pri nákupoch v dm nezaplatili ani cent navyše – stačilo, že nakúpili v ktorejkoľvek dm predajni alebo online práve v posledný novembrový piatok.
Nákup v najvyššej hodnote 902 € sa uskutočnil v predajni v obchodnom centre Atrium v Michalovciach, ktoré tak nadviazali na minulý rok, keď zákazník v inej miestnej predajni vytvoril najväčší nákup v hodnote 946 €.
„Vážime si vernosť zákazníkov a ďakujeme im, že k nám opäť rozhodli prísť nakúpiť aj v posledný novembrový piatok. Okrem nákupu za vždy výhodné ceny zároveň podporili dobrú vec. Výťažok z Giving Friday poputuje na podporu iniciatív a organizácií, ktoré rozvíjajú komunitný život, podporujú vzdelávanie, dobrovoľníctvo či ochranu životného prostredia,“ uviedla Janka Poláčková, prokuristka dm drogerie markt.
Podpora spoločensky prospešných aktivít je pre dm dlhodobou prioritou. Len v uplynulom fiškálnom roku venovala spoločnosť na pomoc ľuďom a komunitám prostredníctvom rôznych grantov a projektov viac ako 1 milión eur.
Súbory na stiahnutie
O spoločnosti dm drogerie markt
dm drogerie markt je významná medzinárodná maloobchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom drogériového tovaru, parfumérie, výrobkov z oblasti zdravia a wellness. Na Slovensku spoločnosť otvorila prvú pobočku v roku 1995, aktuálne ich má 165. Vo svojich predajniach, v dm dialogicu a v centrálnom sklade zamestnáva spolu 2 622 spolupracovníkov. dm drogerie markt prevádzkuje svoje filiálky celkovo v 14 krajinách – v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Českej republike, Chorvátsku, Slovinsku, Taliansku, Srbsku, Bosne a Hercegovine, Rumunsku, Bulharsku, Macedónsku, Poľsku a na Slovensku. Slogan „Tu som človekom, tu nakupujem“ vypovedá o filozofii spoločnosti, pre ktorú je zákazník na prvom mieste.
Kontakt pre médiá
Andrej Ďuríček
event2all, s.r.o.
Drotárska cesta 65
811 02 Bratislava
E-mail: media@mojadm.sk