V Prahe ocenili osvetovú prácu dm počas kampane o ženskom zdraví
Menštruačný kalendár dm vo FLE Media Awards zvíťazil v kategórii najlepšieho využitia tlačených médií

Od roku 2023 je témou letných osvetových kampaní dm drogerie markt ženské zdravie, ktoré je úzko prepojené s prežívaním menštruačného cyklu. Spoločenské tabu patriace tejto téme sa dm usiluje odstraňovať rôznymi nástrojmi kampaňovej komunikácie.
Bratislava 31. októbra 2024. V súťaži zameranej na české a slovenské mediálne kampane bola dm drogerie markt ocenená v kategórii najlepšieho využitia tlačených médií. Toto mediálne nasadenie pripravila agentúra Wavemaker Slovakia, ktorá zvíťazila aj v kategórii Inovatívny autor.
Ocenenou ideou bol menštruačný kalendár, realizovaný vo forme vkladanej brožúry do mesačníka Zdravie, ktorý je printovým lídrom na slovenskom trhu v tematike zdravia s nákladom 48 250 kusov. Úlohou brožúry bolo priblíženie témy menštruačného cyklu interaktívnou a natívne zaujímavou formou. Okrem informácií obsahoval kupóny na získanie bodov zákazníckeho programu za nákup menštruačných potrieb, pozvánku na dm ženský beh alebo odkazy na hudobné playlisty pre každú fázu cyklu.
„Zdravie hrá v živote každého z nás veľmi dôležitú rolu, preto je dôležité rozumieť mu a vedieť o ňom hovoriť. Témy spojené so ženským zdravím, akou je napríklad menštruačný cyklus a jeho prežívanie, sú však ešte stále spoločenským tabu. Malými aj väčšími krokmi sa budeme aj naďalej usilovať o to, aby neboli. Ďakujeme za ocenenie nášho úsilia, ďakujeme agentúre Wavemaker, že nám osvetu pomáha šíriť k verejnosti,“ vyjadrila sa počas galavečera udeľovania ocenení Natália Franková, skupinová vedúca marketingu dm drogerie markt. Ocenenia FLE Media Awards, ktoré sa už 19 rokov zameriavajú na mediálne kampane a využitie jednotlivých mediatypov na českom a slovenskom trhu, sa odovzdávali na konci októbra v pražskom Divadle X10.
Súbory na stiahnutie
O spoločnosti dm drogerie markt
dm drogerie markt je významná medzinárodná maloobchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom drogériového tovaru, parfumérie, výrobkov z oblasti zdravia a wellness. Bola založená v roku 1973 v Nemecku a v Európe má 3 945 filiálok. Na Slovensku spoločnosť otvorila prvú pobočku v roku 1995 a dnes zamestnáva 2 511 pracovníkov v 161 filiálkach. dm drogerie markt prevádzkuje svoje filiálky celkovo v 14 krajinách – v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Českej republike, Chorvátsku, Slovinsku, Taliansku, Srbsku, Bosne a Hercegovine, Rumunsku, Bulharsku, Macedónsku, Poľsku a na Slovensku. Slogan „Tu som človekom, tu nakupujem“ vypovedá o filozofii spoločnosti, pre ktorú je zákazník na prvom mieste. Spoločnosti dm drogerie markt sa v posledných rokoch podarilo posilniť pozíciu v oblasti zdravia, krásy a wellness a vyprofilovať sa tak medzi najsilnejšie spoločnosti na trhu. Dôkazom toho je rozširujúci sa sortiment v oblasti biopotravín a kontrolovanej prírodnej kozmetiky.
Kontakt pre médiá
Iveta Vepy Haulíková
everyvent s.r.o.
Záhradnícka 30
821 08 Bratislava
E-Mail: haulikova@everyvent.sk