Viac ako dvesto položiek odteraz lacnejšie
dm znižuje ceny základných potravín značiek dm

Súčasťou potravinového sortimentu dm drogerie markt je široké zastúpenie biopotravín a doplnkov výživy. Spoločnosť sa chce aj pri týchto produktových kategóriách sústrediť na ich dostupnosť pre Slovákov.
Bratislava 26. septembra 2024. Začiatkom septembra bolo zlacnených vyše 200 vybraných výrobkov značiek dm: dmBio, Ivorell a Mivolis. Zníženie cien sa dotklo rastlinných nápojov, zeleninových štiav, cestovín, nátierok, orieškov, sušeného ovocia a iných produktov.
dm chce byť v povedomí zákazníkov nielen prostredníctvom kozmetiky, produktov telovej starostlivosti či čistiacich potrieb do domácnosti. „Sme aj dôležitým predajcom základných potravín,“ zdôrazňuje konateľ spoločnosti dm Martin Podhradský. Približne tretinu potravinového sortimentu možno zaradiť do kategórie základných potravín – vrátane cestovín a múky, ale aj výrobkov ako olivy, jablčný ocot a repkový olej. Rovnako ako pri celom sortimente aj tu platí prísľub dlhodobo výhodných cien: zákazníci v dm nakupujú vždy výhodne, bez potreby sledovať krátkodobé akcie, pretože dm garantuje ceny platné minimálne počas štyroch mesiacov. „Z prieskumu trhu vieme, že mnoho ľudí si už nemôže dovoliť biopotraviny či doplnky výživy. Preto sa chceme čoraz viac presadzovať ako jeden z najlacnejších predajcov týchto kategórií na slovenskom trhu,“ hovorí Martin Podhradský.
Na popredných miestach v rámci znižovania cien sa umiestnili tovarové skupiny sušeného ovocia, rastlinných nápojov a zeleninových štiav značky dmBio. Cenové skoky zaznamenali aj vybrané druhy cestovín, müsli, oleje, hotové omáčky, korenia, krémy a pasty, jadierka aj nátierky alebo nápoje zn. Ivorell.
Napríklad 500-gramové balenie špaldových penne značky dmBio je teraz k dispozícii za 1 euro 95 centov namiesto pôvodnej ceny 2 eurá 45 centov. O 50 centov lacnejšie je aj pesto s píniovými orechmi a aj litrový rastlinný ovsený nápoj značky dmBio. O takmer euro lacnejšie sú 200-gramové nelúpané mandle značky dmBio, aktuálne za 3 eurá 95 centov.
Počas leta sa zlacnenie dotklo aj iných skupín sortimentu značiek dm, konkrétne prostriedkov na pranie a upratovanie a potrieb do domácnosti.
Pri akomkoľvek znižovaní cien pritom v dm nejde o krátkodobú záležitosť, pretože podstatou stratégie vždy výhodných cien je ich dlhodobosť. Svedčia o tom produkty, ktorých cena nebola zvýšená už roky. Toto je zoznam produktov značiek dm, ktoré si dlhodobo držia nezvýšenú cenu a sú najobľúbenejšie medzi zákazníkmi.
Zoznam TOP produktov značiek dm, ktoré si dlhodobo držia zníženú cenu nájdete TU.
Súbory na stiahnutie
O spoločnosti dm drogerie markt
dm drogerie markt je významná medzinárodná maloobchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom drogériového tovaru, parfumérie, výrobkov z oblasti zdravia a wellness. Bola založená v roku 1973 v Nemecku a v Európe má 3 945 filiálok. Na Slovensku spoločnosť otvorila prvú pobočku v roku 1995 a dnes zamestnáva 2 511 pracovníkov v 162 filiálkach. dm drogerie markt prevádzkuje svoje filiálky celkovo v 14 krajinách – v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Českej republike, Chorvátsku, Slovinsku, Taliansku, Srbsku, Bosne a Hercegovine, Rumunsku, Bulharsku, Macedónsku, Poľsku a na Slovensku. Slogan „Tu som človekom, tu nakupujem“ vypovedá o filozofii spoločnosti, pre ktorú je zákazník na prvom mieste. Spoločnosti dm drogerie markt sa v posledných rokoch podarilo posilniť pozíciu v oblasti zdravia, krásy a wellness a vyprofilovať sa tak medzi najsilnejšie spoločnosti na trhu. Dôkazom toho je rozširujúci sa sortiment v oblasti biopotravín a kontrolovanej prírodnej kozmetiky.
Kontakt pre médiá
Iveta Vepy Haulíková
everyvent s.r.o.
Záhradnícka 30
821 08 Bratislava
E-Mail: haulikova@everyvent.sk