Tri veľké úspechy na 11. ročníku ocenenia Mastercard Obchodník roka
Obchodníkom roka s drogériou a parfumériou je opäť dm drogerie markt
Jedenásty ročník ocenenia Mastercard Obchodník roka priniesol spoločnosti dm tri veľké úspechy: víťazstvo v sortimentnej kategórii, striebornú priečku v kategórii Absolútny víťaz a tretie miesto v zákazníckom hlasovaní o Cenu verejnosti.
Bratislava 25. apríla 2024. Galavečer najväčšej obchodníckej konferencie na Slovensku predstavil víťazov ceny Mastercard Obchodník roka 2023. Tí boli vybraní na základe reprezentatívneho prieskumu, ktorý prihliadal na dve kľúčové skupiny faktorov: faktory pozície na trhu (zapamätateľnosť firmy či lojalita zákazníkov) a faktory dôvery zákazníkov (ochota odporučiť predajňu, opakovane nakupovať, odlišnosť predajne od konkurencie či naplnenie očakávaní pri nakupovaní).
Víťazstvo v kategórii Obchodník roka s drogériou a parfumériou patrí dm drogerie markt už po jedenástykrát, a to najmä vďaka veľmi silnej pozícii v parametri zapamätateľnosti. Podľa výsledkov prieskumu dm spontánne uviedlo 67 % respondentov, ktorí nakupovali tento sortiment.
„Spontánna znalosť našej značky je pre nás dôkazom pevného vzťahu so zákazníkmi. Venujeme mu veľa úsilia a sme úprimne veľmi radi, že očividne teší obe strany,“ povedala Lucia Jahodová, regionálna manažérka spoločnosti dm drogerie markt, ktorá ocenenie prebrala spoločne s regionálnou manažérkou Máriou Mikušovou.
V kategórii Absolútny víťaz sa umiestňujú obchodníci, ktorí dosiahnu v rámci reprezentatívneho prieskumu najvyššie celkové skóre vo všetkých kategóriách. dm sa aj tento rok podarilo umiestniť v TOP3. Na striebornú pozíciu ju vyniesli už stabilne vysoké umiestnenia v hodnotiacich parametroch: je známym maloobchodníkom, má širokú základňu verných zákazníkov a tiež jej patrí vysoká dôvera zákazníkov.
V kategórii Cena verejnosti o obľúbených obchodníkoch v online hlasovaní rozhodovalo tento rok takmer 50 000 ľudí. Každý, kto sa zapojil do hlasovania, mohol rozdeliť 10 bodov medzi štyroch obchodníkov, ktorých sám uviedol. So 60 307 bodmi sa dm drogerie markt podarilo umiestniť na treťom mieste za potravinovými reťazcami Lidl a Kaufland.
Súbory na stiahnutie
O spoločnosti dm drogerie markt
dm drogerie markt je významná medzinárodná maloobchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom drogériového tovaru, parfumérie, výrobkov z oblasti zdravia a wellness. Bola založená v roku 1973 v Nemecku a v Európe má 3 945 filiálok. Na Slovensku spoločnosť otvorila prvú pobočku v roku 1995 a dnes zamestnáva 2 514 pracovníkov v 160 filiálkach. dm drogerie markt prevádzkuje svoje filiálky celkovo v 14 krajinách – v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Českej republike, Chorvátsku, Slovinsku, Taliansku, Srbsku, Bosne a Hercegovine, Rumunsku, Bulharsku, Macedónsku, Poľsku a na Slovensku. Slogan „Tu som človekom, tu nakupujem“ vypovedá o filozofii spoločnosti, pre ktorú je zákazník na prvom mieste. Spoločnosti dm drogerie markt sa v posledných rokoch podarilo posilniť pozíciu v oblasti zdravia, krásy a wellness a vyprofilovať sa tak medzi najsilnejšie spoločnosti na trhu. Dôkazom toho je rozširujúci sa sortiment v oblasti biopotravín a kontrolovanej prírodnej kozmetiky.
Kontakt pre médiá
Iveta Vepy Haulíková
everyvent s.r.o.
Záhradnícka 30
821 08 Bratislava
E-Mail: haulikova@everyvent.sk