Hlavná navigáciaNavigácia kategóriíHlavný obsah

Deň narcisov už po piatykrát v dm

Jedinečná verejnoprospešná zbierka Ligy proti rakovine

Papierová pokladnička s textom Deň narcisov položená pri pokladnici v dm predajni

Pripnutie žltého narcisu na hruď vyjadruje spolupatričnosť, podporu a vnáša do života nádej. Deje sa tak počas Dňa narcisov, jedinečnej verejnoprospešnej zbierky Ligy proti rakovine, ktorá na Slovensku odštartovala po prvýkrát v roku 1996. Už niekoľko rokov túto unikátnu zbierku podporuje aj dm a inak to nie je ani tento rok. Jej zákazníci sa tak do zbierky môžu opäť zapojiť vo všetkých jej predajniach a v termíne od 18. do 20. apríla do nej prispieť prostredníctvom ľubovoľného príspevku do pokladničky, ktorú nájdu v každej predajni. Navyše sa dm rozhodla aj tento rok podporiť realizáciu overených a užitočných projektov Ligy proti rakovine, ktoré sú určené na priamu pomoc onkologickým pacientom a ich rodinám, sumou 20 000 eur.

Bratislava 18. apríla 2024. „Sme veľmi radi, že narcis ako symbol spolupatričnosti, pomoci a nádeje pre ľudí trpiacich rakovinou je opäť na pár dní aj našou súčasťou a môžeme tak už piaty raz podporiť činnosť Ligy proti rakovine, a to tak materiálnou pomocou pre dobrovoľníkov, ako aj internou zbierkou medzi našimi spolupracovníkmi, zbierkou v našich predajniach a opäť aj finančnou podporou,“ povedal Martin Podhradský, konateľ spoločnosti dm drogerie markt.

Na Slovensku trpí onkologickým ochorením čoraz viac ľudí. Aj v tomto roku Liga proti rakovine, ktorá na Slovensku pôsobí viac ako 33 rokov, organizuje zbierku Deň narcisov, ktorá sa koná za účasti dobrovoľníkov tradične v uliciach, ale i v niektorých obchodných spoločnostiach, medzi ktorými nechýba ani dm. „Je nám veľkou cťou a potešením, že dm drogerie markt je opätovne jedným z našich TOP partnerov. Vážime si ochotu vedenia, ktoré i tohto roku okrem možnosti realizácie zbierky priamo v predajniach odsúhlasilo i priamu finančnú podporu zbierky. Mimoriadne si vážime podporu zamestnancov, ktorí popri svojich bežných pracovných povinnostiach budú pri pokladniach záujemcom z radov zákazníkov za dobrovoľný príspevok ponúkať narcis – symbol zbierky na podporu onkologických pacientov. Pacienti Deň narcisov vnímajú mimoriadne citlivo. Je pre nich symbolom nádeje a prejavu solidarity. Preto je dôležité, aby sme týmto symbolom v čo najväčšom počte našu spolupatričnosť vyslali. Spoločnosti dm patrí naša veľká vďaka, že nám v tom pomôže,“ povedala Eva Kováčová, výkonná riaditeľka Ligy proti rakovine.

Do zbierky ku Dňu narcisov sa možno zapojiť aj formou SMS na číslo 848 (hodnota SMS je 3 eurá) či zaslaním ľubovoľnej sumy na účet SK0909000000005454545454, a to všetko v termíne od 14. do 21. apríla 2024.

Súbory na stiahnutie

O spoločnosti dm drogerie markt
dm drogerie markt je významná medzinárodná maloobchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom drogériového tovaru, parfumérie, výrobkov z oblasti zdravia a wellness. Bola založená v roku 1973 v Nemecku a v Európe má 3 945 filiálok. Na Slovensku spoločnosť otvorila prvú pobočku v roku 1995 a dnes zamestnáva 2 514 pracovníkov v 160 filiálkach. dm drogerie markt prevádzkuje svoje filiálky celkovo v 14 krajinách – v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Českej republike, Chorvátsku, Slovinsku, Taliansku, Srbsku, Bosne a Hercegovine, Rumunsku, Bulharsku, Macedónsku, Poľsku a na Slovensku. Slogan „Tu som človekom, tu nakupujem“ vypovedá o filozofii spoločnosti, pre ktorú je zákazník na prvom mieste. Spoločnosti dm drogerie markt sa v posledných rokoch podarilo posilniť pozíciu v oblasti zdravia, krásy a wellness a vyprofilovať sa tak medzi najsilnejšie spoločnosti na trhu. Dôkazom toho je rozširujúci sa sortiment v oblasti biopotravín a kontrolovanej prírodnej kozmetiky.

Kontakt pre médiá

Iveta Vepy Haulíková
everyvent s.r.o.
Záhradnícka 30
821 08 Bratislava

E-Mail: haulikova@everyvent.sk