dm je treťou najobľúbenejšou značkou na Slovensku
Bratislava 25. februára 2022 – V novej štúdii zákazníckej skúsenosti, ktorú zrealizovala spoločnosť KPMG na Slovensku, sa spoločnosť dm drogerie markt umiestnila na treťom mieste, hneď po Martinuse a Panta Rhei. Skúmanie a meranie v tejto štúdii bolo postavené na šiestich pilieroch, a to personaizácia, čas a úsilie, očakávania, integrita, riešenie problémov a empatia, keď tajomstvo tých najúspešnejších ukrýva práve ich jedinečný mix.
„Ako spoločnosť s vedúcim postavením na trhu sme si plne vedomí svojej povinnosti a zodpovednosti. Už dlhé roky ponúkame svojim zákazníkom okrem klasickej kozmetiky aj výrobky ohľaduplné k životnému prostrediu, z roka na rok viac a viac spolupracujeme s lokálnymi výrobcami kozmetiky, vďaka čomu sú naše predajne zaplnené slovenskými značkami, a v neposlednom rade majú naši zákazníci možnosť nakupovať v dm aj online. Veľmi nás teší, že naši zákazníci vnímajú a oceňujú, že u nás sú vždy na prvom mieste,“ povedala Zuzana Vinklerová, prokuristka spoločnosti dm drogerie markt.
Z prieskumu KPMG vyplýva aj to, že cesta k spokojným zákazníkom vedie práve cez zavádzanie technologických inovácií, ktoré zjednodušujú a zrýchľujú interakcie so zákazníkom, ďalej cez dokonale prepojený online a offline priestor, ľudský prístup zamestnancov a že vyhrávajú tí, ktorí vzdelávajú svojich zamestnancov v empatii k spotrebiteľom a vedia riešiť problémy takmer hneď.
O štúdii
Prieskum zákazníckej skúsenosti na Slovensku 2021 pripravila spoločnosť KPMG, ktorej Customer Experience Excellence Center je celosvetovo najväčší think-tank na zákaznícku skúsenosť. Každoročne hodnotí najlepšie značky sveta a zostavuje rebríček zákaznícky najobľúbenejších spoločností. Na základe jeho dlhoročných výskumov sa každá vynikajúca zákaznícka skúsenosť dá opísať jedinečnou metrikou šiestich pilierov – The Six PillarsTM. Touto metodikou sa prieskum realizoval na Slovensku už po piatykrát. Zber dát sa uskutočnil v roku 2021. Svoju skúsenosť so 105 značkami v deviatich sektoroch vyjadrilo viac ako 2 500 respondentov z celého Slovenska.