dm sa už po ôsmy raz stala víťazom kategórie Obchodník s drogériou a parfumériou v súťaži Mastercard Obchodník roka 2020
Bratislava 22. apríla 2021 – Spoločnosť dm drogerie markt sa v súťaži Mastercard Obchodník roka 2020 už po ôsmy raz stala víťazom v kategórii Obchodník s drogériou a parfumériou, a ako minulý, tak aj tento rok sa z hľadiska súhrnného indexu dôvery zákazníkov umiestnila na druhom mieste. V špeciálnej kategórii Absolútny víťaz, ktorá určuje celkové poradie zo všetkých spoločností zapojených do prieskumu, sa dm umiestnila tentoraz na treťom mieste. A vo verejnom hlasovaní Cena verejnosti, ktoré prebiehalo prostredníctvom internetových stránok a zapojilo sa doň 33 024 osôb, sa umiestnila na siedmom mieste.
„Veľmi nás teší, že dm je hlavným nákupným miestom pre veľkú väčšinu ľudí, ktorí nakupujú náš sortiment, a aj fakt, že sa k nám opakovane vracajú. Toto ocenenie vnímame už po ôsmy raz ako vyjadrenie spokojnosti a vernosti našich zákazníkov, a zároveň ako motivačný prostriedok na neustále vylepšovanie kvality svojich produktov a služieb,“ povedala Janka Poláčková, prokuristka dm drogerie markt.
Michal Čarný, generálny riaditeľ Mastercard pre Českú republiku a Slovensko, komentoval výsledky výskumu: „Spoločnosť dm drogerie markt sa stala víťazom kategórie Mastercard Obchodník roka s drogériou a parfumériou predovšetkým vďaka tomu, že bodovala v parametri zapamätateľnosť, keď ju spontánne uviedlo 68 % respondentov nakupujúcich sortiment. Zákazníci dm drogerie markt v danej kategórii zároveň deklarujú najvyššiu mieru lojality. Podiel zákazníkov, pre ktorých je predajňa hlavným nákupným miestom pre daný sortiment, je 66 %. Z hľadiska súhrnného indexu dôvery zákazníkov je dm drogerie markt rovnako ako vlani na druhom mieste.“
Mastercard Obchodník roka 2020
Súťaž Mastercard Obchodník roka 2020 je projektom spoločnosti Mastercard, ktorý si už ôsmy rok kladie za cieľ vyzdvihnúť tých najlepších obchodníkov a súčasne pomôcť spotrebiteľom lepšie sa zorientovať na trhu. Celkový víťaz aj víťazi v jednotlivých sortimentných kategóriách boli určení na základe výsledkov rozsiahleho reprezentatívneho výskumu spoločnosti GfK Czech na vzorke 1 000 respondentov vo veku 15 – 69 rokov z celej Slovenskej republiky. Hodnotenými parametrami sú spontánne vymenovanie predajne („top of mind“), miera lojality zákazníkov k predajni a dôvera v ňu. Výsledné ocenenia preto predstavujú mapu maloobchodu a slúžia zákazníkom na orientáciu na trhu.