Hlavná navigáciaNavigácia kategóriíHlavný obsah

Zbierajte vernostné dm body už aj za nákup v e-shope

body už aj v e-shope

Bratislava 3. február 2020 – Od konca januára spúšťa dm novú službu, a to možnosť získania štandardných bodov v rámci vernostného programu active beauty už aj za nákup cez e-shop. Za každé euro nákupu tak získava zákazník jeden bod, ktorý má hodnotu 0,01 eura. Zbierať body programu active beauty môžu v e-shope dm nielen registrovaní zákazníci, ale aj tí, ktorí vykonávajú jednorazový nákup bez registrácie. Stačí na to pri vypĺňaní objednávkového formulára zadať číslo zákazníckej karty, na základe čoho budú po potvrdení odoslania tovaru e-mailom body za nákup priradené k zákazníkovmu kontu. V súčasnosti sa pracuje aj na rozšírení služby o možnosť zbierania viacnásobných a extrabodov prostredníctvom nákupu v e-shope.

 „Teší nás, že sa nám v dm podarilo urobiť ďalší krok v rámci prepojenia online a offline sveta a môžeme svojim zákazníkom ponúknuť novú službu, a to zbieranie štandardných bodov už aj vďaka nákupu cez e-shop. Veríme, že tento krok bude motivovať aj ďalších zákazníkov na online nákupy v dm,“ povedala Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti dm drogerie markt.

Po potvrdení odoslania tovaru e-mailom sú body programu active beauty pripísané na active beauty účet zákazníka a zároveň je ich uplatnenie 30 dní zablokované z dôvodu prípadného využitia práva na odstúpenie od zmluvy alebo práva na vrátenie tovaru. Ich čerpanie je možné po uplynutí 30 dní od nákupu.

active beauty

Inovovaný zákaznícky program active beauty sa teší u zákazníkov na slovenskom trhu veľkej obľube. Od mája 2018 došlo po Nemecku, kde funguje zákaznícky program Payback vo forme multibrand od roku 2000, k zmenám v zákazníckom programe v ďalších šiestich krajinách koncernu dm. Na rakúsky trh vstúpila spoločnosť Payback s prevádzkou svojho programu vo forme multibrand a v dm krajinách Slovensko, Maďarsko, Česko, Chorvátsko a Slovinsko ako singlebrand. Program umožňuje zákazníkom získavať zľavu pri nákupe tovarov a služieb, pričom táto zľava nie je poskytovaná v hotovosti, ale je pripísaná vo forme bodov, ktoré si možno neskôr uplatniť ako zľavu z nákupu. Pre zákazníkov sú pravidelne pripravované aktivity v podobe viacnásobných bodov, a to od dvojnásobku až po 50-násobok, či už na celý nákup, vybrané výrobky, značky, alebo sortimenty. Vďaka týmto aktivitám má zákazník možnosť zbierať body rýchlejšie. Začiatkom roka 2019 bola na získanie vyššieho počtu bodov pridaná možnosť získať ich pri pokladnici prostredníctvom automaticky fungujúcich aktivít bez potreby ich predchádzajúcej aktivácie v kupónovom centre. Tým sa doplnila už existujúca ponuka aktivít na získanie viacnásobných bodov, ktoré však vyžadujú svoju aktiváciu v kupónovom centre pred nákupom. Mesačne tak má zákazník možnosť nazbierať body ešte rýchlejšie a skôr si uplatniť zľavu na svoj nákup.

e-shop dm

Cez webovú stránku www.mojadm.sk poskytuje dm svojim zákazníkom možnosť objednať si kedykoľvek, 24 hodín denne, nielen sortiment dostupný vo filiálkach, ale aj takmer 650 online exkluzívnych výrobkov. dm aj naďalej pracuje na prepájaní online a offline sveta, kde e-shop prepája s filiálkami. Zákazník si môže v e-shope zvoliť obľúbenú filiálku a vidieť v nej aktuálny stav zásob produktov, a zároveň má aj prehľad o doplnkovom sortimente, ktorý sa vo vybranej filiálke nachádza. Téma LOHAS (Lifestyle of Health and Sustainability) je dôležitá aj v e-shope, kde sa dm snaží redukovať obalový materiál do takej miery, aby sa produkty zákazníkom dostali nepoškodené, ale aby bol zároveň vytváraný čo najmenší odpad.