dm top zamestnávateľom v kategórii obchod za rok 2015

Bratislava 12. februára 2016 – Spoločnosť dm drogerie markt sa umiestnila v štvrtom ročníku ankety Najzamestnávateľ 2015, ktorú vyhlasuje spoločnosť Profesia, víťazom kategórie obchod a celkovo sa umiestnila na piatom mieste v rebríčku top zamestnávateľov Slovenska. V ankete hlasovalo takmer 15-tisíc respondentov, ktorí si vyberali najlepšieho zamestnávateľa spomedzi
87 firiem z ôsmich kategórií.
Cenu na slávnostnom vyhlásení výsledkov prebrala Mgr. Janka Hornáková, manažérka rozvoja organizácie a odborného vzdelávania. „Ocenenie si veľmi ceníme a tešíme sa, že hneď v prvom ročníku, do ktorého sme sa prihlásili, sme sa stali nielen víťazom v kategórii obchod, ale celkovo sme sa umiestnili medzi top 10 zamestnávateľmi Slovenska. Myslíme si, že získané ocenenie reálne odráža filozofiu dm, ktorá kladie človeka do centra svojej pozornosti. Človeka ako zákazníka, ale aj spolupracovníka či obchodného partnera. V dm poskytujeme spolupracovníkom rozsiahle možnosti odborného i osobnostného vzdelávania, v pravidelných trojročných cykloch je realizovaný zamestnanecký prieskum spokojnosti s cieľom zistiť ich potreby a predstavy, ktorého výsledky sa následne zapracúvajú do praxe. Zároveň sa už dlhodobo zaoberáme aj témou zvýšenia atraktivity odborného školstva pre mladých ľudí na Slovensku. Myslím si, že tieto aspekty spoluvytvárajú pozitívny obraz o dm ako o zamestnávateľovi, a to ako medzi zamestnancami dm, tak aj medzi širokou verejnosťou.“
O ankete
Najzamestnávateľ je prestížna anketa vyhlasovaná od roku 2012 spoločnosťou Profesia. Jej cieľom je priniesť reálny pohľad ľudí na Slovensku na to, ako vnímajú firmy, ich benefity a imidž. Každoročne tak zverejňuje rebríček zamestnávateľov, ktorí dokážu ľudí na Slovensku osloviť svojím férovým prístupom k zamestnancom a prostredím, aké pre svojich ľudí vytvárajú.
Anketa funguje na princípe hlasovania verejnosti, pričom svoj hlas respondenti odovzdávajú prostredníctvom dotazníka zverejneného na stránke www.najzamestnavatel.sk. V dotazníku uvádzajú aj dôvody, prečo danú firmu považujú za NAJ. Odovzdanie hlasu je dobrovoľné a anonymné.