Aj štvrté ocenenie za najdôveryhodnejšiu značku v kategórii drogérie putuje do dm

Bratislava 3. decembra 2019 – Už po štvrtýkrát si spoločnosť dm drogerie markt v ankete Najdôveryhodnejšie značky roku 2019 zvolili spotrebitelia za najdôveryhodnejšiu značku v kategórii drogérie. Reprezentatívna vzorka slovenských spotrebiteľov aj tento rok hodnotila viac ako 420 značiek v 46 kategóriách, ktoré boli zaradené do prieskumu hlavne na základe výsledkov predaja. Ocenenie si za dm prevzal v rámci galavečera Dôveryhodné značky Ing. Juraj Pronaj, skupinový vedúci Omni Channel Retailing. Marketingový program Dôveryhodné značky 2019 sa niesol aj v znamení nového sloganu „Dôvera je najsilnejším putom medzi značkou a zákazníkom“, a práve zaslúženú dôveru Slovákov ocenenie Najdôveryhodnejšia značka potvrdzuje.
„V poradí už štvrté ocenenie za najdôveryhodnejšiu značku v kategórii drogérie je pre nás veľkou cťou a veľmi si vážime, že aj tento rok si nás spotrebitelia vybrali v tejto kategórii ako top značku. Toto ocenenie nás tak ako po minulé roky motivuje a zároveň zaväzuje posúvať svoje hranice a neustále sa rozvíjať a zlepšovať kvalitu nami ponúkaných produktov a služieb,“ povedala Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti dm drogerie markt.
Marketingový program Najdôveryhodnejšie značky je najrozsiahlejšou nezávislou anketou zameranou na spotrebiteľskú dôveru značiek na Slovensku. Uskutočnila ju nezávislá výskumná agentúra Nielsen a zapojilo sa do nej až 2 000 respondentov. Reprezentatívna vzorka slovenských spotrebiteľov hodnotila v 46 kategóriách vyše 420 značiek, ktoré boli zaradené do prieskumu hlavne na základe výsledkov predaja. Spoločnosti, ktorých značky spotrebitelia zvolili za najdôveryhodnejšie, majú možnosť počas jedného roka využívať logo Najdôveryhodnejšia značka pri propagácii, a to na obaloch alebo v marketingových kampaniach.
Viac o ankete na www.doveryhodneznacky.sk.