Hlavná navigáciaNavigácia kategóriíHlavný obsah

Aj po šiestykrát získala dm ocenenie Slovak Superbrands Award

superbrands award

Bratislava 21. februára 2019 – Spoločnosť dm drogerie markt sa v kategórii dogérie stala aj tento rok, a to už po šiestykrát, nositeľom ocenenia Slovak Superbrands Award, ktoré udeľuje  organizácia Superbrands Slovakia najlepším obchodným spoločnostiam pôsobiacim na Slovensku a rozhodujú o ňom slovenskí spotrebitelia spolu s expertnou komisiou Brand Council.

Slovak Superbrands Award

Ocenenie Slovak Superbrands Award získavajú najlepšie značky a spoločnosti na základe preferencií zákazníkov a následne hodnotenia odbornej poroty už od roku 2013. Pečať kvality je tak pre firmu znakom pozitívnej spätnej väzby a silného povedomia o značke v očiach zákazníkov, ako aj odbornej verejnosti.

Metodika oceňovania Superbrands v Slovenskej republike  

Výber najlepších značiek sa uskutočnil v troch fázach. V úvodnej fáze pracovali organizátori so zoznamom všetkých u nás existujúcich značiek. V ďalšej fáze sa jednotlivé značky filtrovali podľa obchodných výsledkov, ktoré dodáva spoločnosť Bisnode. Nasledoval prieskum verejnej mienky zabezpečovaný spoločnosťou GfK, v ktorom respondenti zúžili výber najlepších značiek. V tejto fáze vstúpili do procesu experti, členovia poroty Brand Council, ktorí vynikajú bohatými skúsenosťami v oblasti biznisu, komunikácie, marketingu, médií a marketingového výskumu. Táto komisia hodnotí značky podľa vopred definovaných kritérií, akými sú známosť, budovanie brandu, akceptácia, inovácie a prestíž. Superbrands sú značky, čo získali v danom odvetví vynikajúcu povesť. Zákazníci s týmito značkami spájajú hodnoty, aké im dávajú emočné alebo hmatateľné výhody, ktoré očakávajú a oceňujú.

Brand Council

Odborná porota Brand Council je srdcom Superbrands Slovenská republika. Účasť jej nezávislých členov je zárukou, že po rozsiahlej evidencii a následnej selekcii budú titulom Superbrands ocenené len skutočne najsilnejšie značky v Slovenskej republike.

O programe Superbrands Slovakia

Program Superbrands obnovil svoje pôsobenie na Slovensku v roku 2013. Od roku 2014 sú značky vyhodnocované nielen v kategórii spotrebiteľských (Consumer Superbrands), ale aj v oblasti business-to-business (Business Superbrands) značiek. Zatiaľ čo prvé z nich sú verejne známe a spotrebitelia sa s nimi stretávajú deň čo deň v maloobchodnom sektore, business-to-business značky sú dôležitými hráčmi v špecializovaných odvetviach priemyslu, poľnohospodárstva a obchodu. Cieľom programu Superbrands nie je len vzdať hold najúspešnejším značkám, ale tiež prezentovať príklady hodné nasledovania pre všetkých, ktorí sa chcú rozvíjať a inšpirovať najlepšími. Cena Superbrands Award je uznávaná ako špeciálne ocenenie v takmer 90 krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council má pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.