dm Rakúsko: Číslo 1 u zákazníkov
Keď Günter Bauer prišiel do Rakúska s revolučnou myšlienkou založenia samoobslužnej drogérie, ktorou sa inšpiroval u zakladateľa dm Nemecko, prof. Götz W. Wernera, ani len netušil, aký úspech s ňou zožne. Dnes, po viac ako 40 rokoch, sa spoločnosť dm drogerie markt môže zaslúžene popýšiť prívlastkami ako najúspešnejšia a najobľúbenejšia sieť drogérií v Európe. Z malého pracovného spoločenstva tak vznikla úspešná medzinárodná obchodná spoločnosť.
Vedenie dm Rakúsko
Za spoločnosťou dm Rakúsko stojí viac ako 6 800 spolupracovníkov – a práve oni sú dušou a aj hnacím motorom tejto entity. Každý jeden z nich sa snaží deň čo deň dostať zo seba to najlepšie a každý tak koná s cieľom nadchnúť a inšpirovať zákazníkov dokonalou ponukou tovarov, produktov a služieb. Úspešný chod spoločnosti dm Rakúsko riadi jej jedenásťčlenný tím vedenia, ktorý tvoria vedúci prevádzky, vedúci rezortov a konatelia Harald Bauer, Thomas Köck a Petra Mathi-Kogelnik.

Harald Bauer (konateľ)
Thomas Köck (konateľ)
Verena Eder (regionálna vedúca)
Andrea Hiotu (regionálna vedúca)
Silvia Auer (regionálna vedúca)
Hannelore Weihrauch (regionálna vedúca)
Michael Cermak (vedúci rezortu Expanzia)
Christian Freischlager (vedúci rezortu Marketing a Nákup)
Petra Gruber (vedúca rezortu Marketing a Nákup)
Karin Reisinger (vedúca rezortu Spolupracovník)
(Zľava doprava a zhora nadol.)