Zoznámte sa! Víťazné novinky dm značky, ktoré získali ocenenie Voľba spotrebiteľov
V kategóriách ekologické čistiace prostriedky a pleťová kozmetika
Ktoré produkty získali tohtoročné ocenenie? Medzi víťaznými produktmi nájdete tentokrát značku Denkmit a Balea. Zoznámte sa s dm produktami, ktoré získali najviac hlasov od našich zákazníkov a stali sa tak najlepšou novinkou vo Voľbe spotrebiteľov 2023!
Denkmit
Tuhý prostriedok na umývanie riadu 2v1 s Aloe vera, 100 g
Skvelý pomocník pri umývaní riadu! Tuhý prostriedok na umývanie riadu 2v1 s Aloe vera značky Denkmit účinne a spoľahlivo odstraňuje mastnotu a stará sa o žiarivý lesk vášho riadu. Vďaka jemnej formule je šetrný k vašej pokožke. Zloženie na prírodnej báze je obohatené o glycerín prírodného pôvodu a výťažok z Aloe vera, ktoré dodávajú pokožke rúk príjemný pocit. Vhodné aj ako mydlo na ruky. Tuhý prostriedok na umývanie riadu 2v1 s Aloe vera značky Denkmit zaistí hygienicky čistý a voňavý riad!
Balea
Pleťové sérum Niacinamide, 30 ml
Získajte hladkú, rovnomernú pleť s pleťovým sérom Niacinamide od Balea! Niacinamídové sérum s 10 % niacínamidu zjemňuje rozšírené póry, vyrovnáva nerovnosti, reguluje tvorbu kožného mazu a zároveň pomáha v boji proti vráskam. Pridané 1 % zinku zabraňuje nečistotám pleti, a preto je sérum vhodné najmä pre mastnú a zmiešanú pleť. Ďalšie aktívne látky ako pantenol, alantoín a Aloe vera podporujú regeneráciu pokožky, upokojujú začervenania pleti a dodávajú jej vlhkosť. Pre viditeľne zdravší a jemnejší vzhľad pleti. Zaraďte do svojej rutiny pleťové sérum Niacinamide od Balea a tešte sa z hebkej pleti bez nedokonalostí!
Koniec zoznamu
Čo je to Voľba spotrebiteľov - Najlepšia novinka?
Je to marketingový program, ktorý na Slovensku monitoruje a oceňuje inovatívne produkty a produktové rady. Do programu sa zapájajú inovované výrobky uvedené na slovenský trh v určitom období.
Pri inovovaných výrobkoch môže ísť o technickú, ale aj o marketingovú inováciu. Po ukončení registrácie posúdi odborná porota, či vyhovujú stanoveným podmienkam programu.
Následne prebieha voľba víťazov na základe prieskumu uskutočneného na reprezentatívnej vzorke 2 000 respondentov. Tí sú vybraní podľa stanovených kvót – vek, pohlavie, región a veľkosť miesta bydliska. Respondenti hodnotia prihlásené výrobky na základe fotografií a opisov v sprievodných textoch.
Produkty sú ocenené na základe skóre tvoreného celkovým dojmom (obal, značka a očakávania od produktu) a úmyslom opätovného nákupu.