Zoznámte sa! 3 víťazné novinky dm značiek, ktoré získali ocenenie Voľba spotrebiteľov
Ktoré produkty získali tohtoročné ocenenie? Medzi víťaznými produktmi nájdete tentokrát trio značiek Balea, dmBio a Denkmit. Zoznámte sa s dm produktmi, ktoré získali najviac hlasov od našich zákazníkov a stali sa tak najlepšími novinkami vo Voľbe spotrebiteľov 2021!
dmBio
Zázvorovo-kurkumový 7-dňový shot, 280 ml
Koncentrovaný nápoj, ktorý vás nakopne do nového dňa! Zázvorovo-kurkumový 7-dňový shot vás každý deň osvieži. Ovocno-zeleninový nápoj je zmesou ovocných štiav so šťavou zo zázvoru a kurkumy, s pomarančovou šťavou a s acerolovou dreňou. Bohatý shot je plný vitamínu C, povzbudí organizmus a dodá vitamíny. Môžete si z neho pomaly odpíjať každý deň. Malé balenie je vhodné aj do tašky. Doprajte si osviežujúci dmBio shot, ktorý vám okamžite dodá energiu.
Balea
Pleťové sérum s vitamínom C, 30 ml
Pre viditeľne hladšiu a žiarivú pleť je tu Pleťové sérum Vitamin C značky Balea! Sérum nabité vysokohodnotným vitamínom C chráni pokožku pred škodlivými vplyvmi životného prostredia, intenzívne ju hydratuje a zjemňuje. Hodnotné zloženie bojuje proti prejavom starnutia, pomáha tiež vyhladiť už existujúce jemné línie a drobné vrásky. Pokožka pôsobí oddýchnutým dojmom, je zrevitalizovaná. Doprajte svojej pleti mladistvý vzhľad so sérom Balea Vitamin C!
Denkmit
Vonné perličky Sensual Fresh a Golden Feeling, 275 g
Dlhotrvajúca vôňa textílii. Kto by po nej netúžil? Udržateľné vonne perličky od Denkmit Golden Feeling dodajú vašej bielizni dlhotrvajúcu sviežosť a vôňu. Z 96 % biologicky odbúrateľné perličky na bielizeň neobsahujú konzervačné látky. Získať dlhotrvajúcu sviežosť vašich odevov nebolo nikdy ľahšie. Jednoducho nasypete perličky do bubna práčky, vložíte bielizeň a spustíte prací cyklus. Perly sa samé rozpustia. Navyše vonné perličky Denkmit Golden Feeling sú vhodné na všetky typy textílií ako aj oblečenie z mikrovlákna, športové a funkčné oblečenie.
Koniec zoznamu
Čo je to Voľba spotrebiteľov - Najlepšia novinka?
Je to marketingový program, ktorý na Slovensku monitoruje a oceňuje inovatívne produkty a produktové rady. Do programu sa zapájajú inovované výrobky uvedené na slovenský trh v určitom období.
Pri inovovaných výrobkoch môže ísť o technickú, ale aj o marketingovú inováciu. Po ukončení registrácie posúdi odborná porota, či vyhovujú stanoveným podmienkam programu.
Následne prebieha voľba víťazov na základe prieskumu uskutočneného na reprezentatívnej vzorke 2 000 respondentov. Tí sú vybraní podľa stanovených kvót – vek, pohlavie, región a veľkosť miesta bydliska. Respondenti hodnotia prihlásené výrobky na základe fotografií a opisov v sprievodných textoch.
Produkty sú ocenené na základe skóre tvoreného celkovým dojmom (obal, značka a očakávania od produktu) a úmyslom opätovného nákupu.